Hentesett

Lykke-liten

Betatt av forumet
Jeg vet ikke om jeg skal ha det, og da event hva! hvordan hentesett skal dere ha om dere skal ha det? Hadde klart til snuppa (hjemmestrikket), men hun kom på vinteren og 5 uker før så det var jo aaalt for stort til henne. så endte opp med no ulltøy jeg kjøpte samme dagen vi skulle hjem fra sykehuset. Hadde vært litt kos med noe litt mer ånkli denne gangen.. hmmm

Tar i mot tips med takk:)

Her blir det hjemmestrikket hentesett, jakke, lue og sokker:)

mamma rotet i gamle klær som jeg hadde når jeg var liten, og der fant hun et hentesett som jeg aldri fikk brukt..tenkte min lille skulle få det :-) det er ikke bukse til, men tenker bukse er unødvendig når det kommer en sommerjente, vil heller ha en hvit strømpebukse under :-)

så vet jeg at svigermor har lyst å strikke hentesett, så det mangler ikke på klær ;-)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    133,8 KB · Visninger: 47
Vi hadde ikke til lillemor da det ble aaaalt for stort. Nå er det vell for seint og begynne med slike ting. Alle jeg kjenner er så opptatte.

Men om det ikke blir hentesett i strikk så blir det nok bare en nydelig hvit joggedress.

Så mange fine hentesett:) Blir ikke særlig baby syk når man ser nurkene med disse strikkeklærne på;) Gleder meg til lillen kommer:)

Svigermor strikker hentesett, bukse, jakke og lue. :) hvitt med lyseblå kanter og med prinsekrone på. :)

Her strikker også svigermor hentesett :) Lue, jakke og sokker i rosa :) Tenker å ha en hvit tynnere bukse til :)

Back
Topp