Tante Catti Elsker forumet MAI 2013 16 Jan 2013 #41 Mamma strikker også det rosa fra sandnesgarn! Minus buksa da, de er så vide, så kommer til å kjøpe en hvit sparkebukse istedet.
Mamma strikker også det rosa fra sandnesgarn! Minus buksa da, de er så vide, så kommer til å kjøpe en hvit sparkebukse istedet.
B besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP 16 Jan 2013 #42 Pisces10 skrev: DETTE vil vi ha Svigerinnen min har sagt seg villig til å lage Klikk for å utvide … Oi det var kjempe fint Har hentesett jeg,men lurer på om jeg skal få mamma til å se på dette,kan jo strikke det litt større og ha det til høsten Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Pisces10 skrev: DETTE vil vi ha Svigerinnen min har sagt seg villig til å lage Klikk for å utvide … Oi det var kjempe fint Har hentesett jeg,men lurer på om jeg skal få mamma til å se på dette,kan jo strikke det litt større og ha det til høsten Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Jessjess Elsker forumet 16 Jan 2013 #43 åå så fint! finner ikke fine hentesett til gutt, føler alle settene jeg har sett på er så jentete =P