Hentesett

LykkeligeLinn

Forelsket i forumet
Har dere bestemt dere for hentesett enda eller? :)
Jeg skulle ønske jeg var mye flinkere til å strikke jeg, så jeg kunne laget noe selv :-)

Svigermor strikker sparkebukse, jakke, sokker og lue. Hvitt med blå kant, og prinsekrone på brystet på buksa, og nede på siden på jakka. :)

Vi får se. Er egentlig ikke så nøye på det :) vi har jo termin 20 mai +- 2 uker så temperaturen kan jo variere fra 10-25 grader på den tiden. Jeg finner nok noe når det nærmer seg :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Vi skal ha dette fra Sandnesgarn :)
hentesett.jpg

Det har jeg ikke tenkt på! hm.. Kanskje jeg skal google litt ^^ Tror mammaen min kunne tenkt seg å strikke noe fint! =D

Har funnet oppskrift, handlet inn naturhvitt garn og brune knapper. Skal strikke det selv: jakke, bukse, sokker og lue :)

Svigermor strikker sparkebukse, jakke, sokker og lue. Hvitt med blå kant, og prinsekrone på brystet på buksa, og nede på siden på jakka. :)

Hørtes nydelig ut:D kanskje eg skal høre med mamma om ho kan strikke noe:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum

Skal nok høre med bestemor om hun kan strikke :) Selv om vi får i Mai så er det jo viktig at dem er varme og gode rett etter fødsel.. :)

Viss det blir en jente(som ulviste) skal hun som sine to søstre bruke mitt hentesett:-) Hvit strikkekjole med røde striper med lue og sokker til:-)
Om det motformodning skal komme en gutt,skal hentesettet til guttene brukes,hvit strikke trøye,bukse,lue og sokker,med mintgrønn kant på:-)
Mamma har strikket kjolen og tanta mi har strikket guttene sitt...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Prinsessa vår skal bruke det hentesettet jeg hadde når jeg ble født:) Sønnen vår hadde på seg det sambo hadde når han ble født <3 Kom på at jeg har det jeg hadde liggende her, hadde nesten glemt det.

Når vi skulle fortelle svigermor om spiren i magen ga jeg henne et hefte fra sandnesgarn og noen nøster mandarin petit i naturfarge, og spurte om hun kunne tenke seg å strikke hentesett :-) første kommentar var: er det DERE som skal hente??? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg har ikke egentlig tenkt på dette... Men jeg tror kanskje svigermor har tenkt på det :P

Når vi skulle fortelle svigermor om spiren i magen ga jeg henne et hefte fra sandnesgarn og noen nøster mandarin petit i naturfarge, og spurte om hun kunne tenke seg å strikke hentesett :-) første kommentar var: er det DERE som skal hente??? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Hehe grei måte og fortelle det på:p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum

Back
Topp