hentesett

Lærerspiren

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Sensommerbarna 2016
Har du begynt å tenke på hentesettet til den lille i magen? Vil du ha hjemmelaget eller skal du kjøpe på butikk? :) Jeg har endelig funnet et som reserve oldemoren til pia skal strikke til oss. Det settet jeg skal ha ser sånn ut: 

Æ har fått beskjed ifra 4 stk at dæm har begynnt å strikk hentesett t lille Katinka , litt luksusproblem egentlig... D va et nydelig hentesett du har!!!

Det var skikkelig fint!!:)
Har ei som skal strikke, men har ikke funnet det riktige enda;) Hvor er denne oppskrifta fra?

Det var nydelig det hentesettet:) så heldig du er!

Sist gang strika og hekla jeg og mora mi hentesett til gutten min, men det ble alt for stort, selv om str var 0-3mnd. Hadde ikke sjans til å bruke det. Satt ikke no pent før han var 2-3 mnd... så nå har jeg bare tenkt å bruke vanlige klær fra butikken. Har fått et nydelig rosa sett fra kommende farmor, som jeg har tenkt til å bruke.

Her blir det nok og vanlige klær, skal ha bilstolpose, så skal finne noe søtt og fint å kle på henne. Enten så blir det noe i ull eller kanskje jeg finner noe fint på salg i januar =)Men svigermor driver å strikker da så får et strikkesett, ellers så har vi og heldress fra Lillelam.

Nei så kult, akkurat det samme jeg fant! :D syns det var kjempe lekkert! :))

Oi, litt av et luksusproblem Tuppeline! Da må du bare velge og vrake da! (noe som kanskje ikke er så veldig lett?) 
Oppskrifta er fra DaleGarn, de har mange fine oppskrifter der så kanskje du finner den rette?
Det er greit med butikk-klær! Det finnes jo så mye fint til de små, så at babyene våre blir søte og fint kledd er jeg ikke i tvil om! :) 
Så morsomt Trude! Det var jo bare nydelig! :) 

sist dro vi hjem seeent på kvelden og rett hjem i pysj. Denne gangen tror jeg at jeg bare tar det som passer der å da ;) Er jo kalt når han kommer så skal pakke han ordentelig godt inn!! hehe :)

her skal søstra mi strikke noe ala det hentesettet til TS.
ingen krise om det ikke blir ferdig, for har lassevis av små søte strikkasett som omtrent ikke er brukt :)

Mitt hentesett er visst under produksjon. Mamma har ordnet med en venninne som strikker en fin liten dress til lillemann

Back
Topp