Hentesett?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Alice
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Alice

Guest
Har noen av dere tenkt på det ennå? Kanskje dere har lyst til å dele bilder!

Har tenkt på å kanskje finne en fin oppskrift, og betale noen flinke til å strikke den haha Jeg har såvidt lært å strikke selv, av en bok, men det blir ikke fint :P 

Til vesla mi hadde jeg et søtt sett fra name it, hvit body og sparkebukse med kaniner på :D 

Mor ska strikka t meg! Men vil veta kjønn på ord ul fysste. Mor strikka et nydeligt hentesett t jentungen når me fekk hu. Kan sjå om eg klare henta det fram fra loftet en dag og ta bilde

Fillern, jeg huska feil! Det settet var det første av klær hun noensinne hadde på seg :D 

Dette var hentesettet: http://3.bp.blogspot.com/_2cWgvVgKkpM/TLXZE-f48BI/AAAAAAAAAPM/NV8VLYjMX-k/s1600/Ada+Christine+reiser+hjem+027.JPG

Kopier linken og lim inn på fane så får dere se nurket mitt siste dag på sykehus <3

Hehe, jeg bestilte hentesett fra bestemor den dagen jeg fant ut at jeg var gravid igjen
Hun strikket til førstemann så vil at hun skal gjøre det nå også. 

Har ikke tenkt så langt enda, men nå som jeg leser dette så begynner jeg å drømme meg bort. Skal se om jeg kan finne et sett som ikke er så vanskelig å strikke- så skal jeg spørre min mamma om vi kan strikke litt hver. At hun kan ta det mest kompliserte, så kanskje jeg kan strikke jakke. Har nettopp gjort ferdig en jakke som jeg har gitt bort- så man lærer jo underveis ;)

Mamma kommer nok til å strikke hentesett til babyen denne gangen også. Må bare vite kjønnet først :D

Dette strikket hun sist

Her fant eg et bilde av jentungen med hentesettet på

Her fikk pappen i oppgave å handle hentesettet dagen før vi fikk reise hjem.. En oppgave han tok svært seriøst, husker enda hvor kry han var da han kom på sykehuset med settet han hadde kjøpt:) blir nok pappaen som handler denne gang også:)

Moren min er vel blandt de beste i landet til å strikke, hun strikket er nydelig hentesett til dattera mi, hun har alllerede strikket 3 nydelige sett til min neste som kommer i oktober :) jeg strikker ogsså, men syns det er litt ekstra spesielt å få av mamma :)

yr^ skrev:

Her fant eg et bilde av jentungen med hentesettet på

Det settet et så utrolig fint <3>

Back
Topp