hentesett :)

Klesklypa

Gift med forumet
kan hende det har vert en slik tråd her før, men kas hentesett har du med til gullet??
blir det hiemestrikka eller kjøpt?
noken som vil legge ut bilde?

Nei, jeg har egentlig ikke noe hentesett.. Det som er strikka er så stort at med tanke på sist fødsel, syns jeg det var kjekkere med noen klær som passet litt bedre. Hun skal ligge i kjørepose, så jeg kan  ikke ha på så mye... Men jeg sitter jo på vakt som ei ugle på vei hjem, så jeg merker vel fort om hun er varm :p

jeg holder egentlig på å strikke hentesett, men ser at det blir stort. Har derfor pakket ned vanlig fleecesett. Blir nok krutegodt :) Så får h*n bruke strikkesettet når det blir passelig.

Har et kjempefint hentesett fra storesøster.. Veldig lyst til å ta bilde men aner ikke åssen jeg legger inn.. Forøvrig hjemmestrikket og roooosa.. :)

Her blir det hjemmestrikka hvis det rekker frem i tide :) Ellers så blir det sikkert en slik bamse/bjørnedress :)

Her blir det et nydelig fint lyseblått hentesett som mamma strikket. Dette hentesettet betyr veldig mye for meg siden hun døde brått for 2 måneder siden. Så blir nok både gledestårer og andre tårer når jeg får se det på lillegutt.

Svigermor holder på å strikke et hentesett til babyen. men siden vi ikkje veit kjønnet er det heilt kvitt og ganske enkelt. eg ville ikkje ha masse styr på det som kunne virke femiinint om det blir en gutt (noke eg tror det blir) :)
med jenta vår strikka ho også et nydelig kunstverk av et hentesett, det var så nydelig! dette blir nok meir enkelt. men synes det er luxus med heimestrikka kler :)

Her blir det et nydelig hentesett som svigermor har strikket i lyseblått. Også har jeg kjøpt en super søt bobledress i brunt utenpå. Kan jo være stygg kaldt i midten av februar!

Min mor har strikket en sparkebukse i krem med lilla detaljer og svigermor har strikket en ulldress/ bilstolpose som hun skal ha på veien hjem :)

Sparkebuksen er altfor stor da, så har kjøpt et sett i størrelse 50 også, så mulig det blir det på veien hjem og den hjemmestrikkede senere :)

Uansett den hjemmestrikkede posen som blir synlig :)

Vi har kjøpt sett. Dagen jeg fant ut at jeg var gravid var det tilbud på sånnt bjørnesett på H&M. Har litt personlig verdi for meg det da =)

Åh vennina mi har kjøpt sånne, I <3 DAD sokker i nyfødt størrelse. Herregud så vakkre de er! blir helt dårlig av hvor små de er.

Har ikke med noe tradisjonelt hentesett, siden hun må nok ha dress utenpå klærne uansett. Synest at uansett hvor små disse hentesettene blir strikket, så blir de for store uansett! Så jeg har pakket ned vanlige klær og utedress til henne, og tenker det holder.

Mrs. Potato Head skrev:
Vi har kjøpt sett. Dagen jeg fant ut at jeg var gravid var det tilbud på sånnt bjørnesett på H&M. Har litt personlig verdi for meg det da =)

Åh vennina mi har kjøpt sånne, I <3 DAD sokker i nyfødt størrelse. Herregud så vakkre de er! blir helt dårlig av hvor små de er.

Har også sånne sokker :) Med både MOM og DAD :) hvite med mor, og grå med far liksom :) Mener de er kjøpt på H&M :)

Her skal vi ha med en kjempesøt rosa claire kjole med rosa strømpebukse til å ha under. Også har vi ett kjempe søtt rosa hjemmestrikket sett utenpå, eller en søt lysebrun bamsedress med rosa detaljer. Tar med begge deler og ser ann tempraturen nåe vi skal reise hjem. Uansett har jeg ett nydelig ullpledd som mamma har strikka vi kan pakke rundt henne i bilen og ta av hvis hun blir varm :)

Her skal vi ha en hvit body med noe blått på, å en blå sparkebukse (størrelse 50 så den er nett passe, håper jeg.. Er krise hvis den er for liten :p). Så har min mor strikket en nydelig jakke, sokker og en lue som han skal ha på seg! :D
Er så kjekt å kle på dem når en skal hjem. *Gleder meg* :D
Å så har jeg fått et blått teppe han skal få over seg i bilstolen som min bestemor har strikket :D

Her blir det hjemmestrikket fra min snille svigermor :) jakke,bukse,lue og labber :) kan legge ut bilde når jeg får det i hus ;)

Har kjøpt en dress fra nøstebarn i ullfleece som får bli "hentesettet" til frøkna vår :) Har mange fine strikkeklær etter de to andre jentene våre, men er redd det blir for kaldt på denne årstida :)

Her blir det hjemmestrikket hentesett som mormoren til lillegutt har stikket:) Hvitt med blå bånd på sokkene:) Når jeg har fått det i hus så kan jeg nok prøve å få legge ut bilde :)

Back
Topp