Hentesett til gutt

Augustlykke

Forelsket i forumet
September To Remember
Er det noen som vil dele bilder av hentesettet dere skal ha til gutt/har hatt tidligere til gutt? Jeg har en jente fra før og trenger nytt hentesett til lillebror:) trenger litt inspirasjon! Skal snart låne strikkehefter av en kollega:)
 
Oi. Jeg visste ikke at det var en greie engang, før nå! Etter litt googling ser jeg at det er strikket babytøy. Hadde jeg bare strikket, så hadde det sikkert vært en hyggelig greie. :)
 
Eg fant blant hentesett katalogene som ligger gratis ute på dale garn sine sider :) skal strikke i babyull :)
 
Anbefaler deg å strikke enten i bomull og ull blanding eller silke/ull. Strikket bomull puster dårligere og regulerer ikke varmen eller transporterer fukt like godt. Da blir det lett klamt og kaldt. Jeg skal strikke i ull/bomull blanding :)
 
Anbefaler deg å strikke enten i bomull og ull blanding eller silke/ull. Strikket bomull puster dårligere og regulerer ikke varmen eller transporterer fukt like godt. Da blir det lett klamt og kaldt. Jeg skal strikke i ull/bomull blanding :)
Takk for tips:) har ei som skal strikke for meg og tenkte at d måtte være noe me bomull, med tanke på sommerbarn! Da skal jeg foreslå ull/bomull blanding;)
 
Jeg er ferdig Med mitt. Strikket hentesettet fra ministrikl.
 
Back
Topp