Hentesett til den lille?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Ville ha hentesett i annet enn blått, da jeg ikke er så fan av at alt skal være så kjønnsbestemt i farger :) Mammaen min som har strikket :) <3

Dette settet er så fint :) jeg har strikket det til lillegull selv, men skal bruke et annet som min mor har strikket som hentesett :)

Skikkelig regnbuebarn, til tross for heterofile foreldre. Buksene er litt forskjellig størrelse, så vi får sjå kva for ei som passar best. Veit ikkje om vi får jente eller gutt.
7da7419fc1c9f06aa03f71a86972e857

Skikkelig regnbuebarn, til tross for heterofile foreldre. Buksene er litt forskjellig størrelse, så vi får sjå kva for ei som passar best. Veit ikkje om vi får jente eller gutt.
7da7419fc1c9f06aa03f71a86972e857
Så utrolig stilig! Og spennende at dere ikke vet kjønn på babyen :D Vi ville heller ikke vite, men da det var to ble plutselig alt så annerledes og siden vi har så mange ultralyder er det ganske umulig å unngå å se haha. Kanskje hvis vi får flere, kanskje neste gang - da kan det være hemmelig!

Så utrolig stilig! Og spennende at dere ikke vet kjønn på babyen :D Vi ville heller ikke vite, men da det var to ble plutselig alt så annerledes og siden vi har så mange ultralyder er det ganske umulig å unngå å se haha. Kanskje hvis vi får flere, kanskje neste gang - da kan det være hemmelig!
Takk for det. Ja, hadde det blitt ekstra oppfølging av nokon grunn her, hadde det nok blitt vanskelig å ikkje sjå kjønnet.

Eg visste det med begge dei to første, og hadde litt lyst til å prøve denne varianten ein gong og. Og så er det mannen sin første (sannsynligvis einaste), så då fekk han ha det endelige ordet.

Last edited:
Har ikke fått de hjem enda. Fikk vite at det er blitt strikket to stykker fra to forskjellige! Hjelpes hvordan skal jeg gjøre det. Vil jo ikke såre noen ved å ikke bruke den de har strikket..! :/

Vis vedlegget 160874
Mamma har strikka dette :) Jeg kunne gjerne tatt et mer kjønnsnøytralt et slik at det kan passe dersom vi får en gutt neste, men mamma ville gjerne strikke det der og heller lage flere dersom det blir aktuelt :)
Det settet som ble strikka til storesøster er helt utslitt! :o Det er helt nuppete og slitt. Så lillebror måtte få nytt likevel han, selv om storesøsters var nøytralt. Lykke for ei strikkeglad bestemor da. ;)

Back
Topp