M
Moderator Kine
Guest
Sleng gjerne inn ett bilde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville ha hentesett i annet enn blått, da jeg ikke er så fan av at alt skal være så kjønnsbestemt i farger Mammaen min som har strikket <3
Så fint sett sko ønska eg hade ett sånt fintVille ha hentesett i annet enn blått, da jeg ikke er så fan av at alt skal være så kjønnsbestemt i farger Mammaen min som har strikket <3
Så utrolig stilig! Og spennende at dere ikke vet kjønn på babyen Vi ville heller ikke vite, men da det var to ble plutselig alt så annerledes og siden vi har så mange ultralyder er det ganske umulig å unngå å se haha. Kanskje hvis vi får flere, kanskje neste gang - da kan det være hemmelig!Skikkelig regnbuebarn, til tross for heterofile foreldre. Buksene er litt forskjellig størrelse, så vi får sjå kva for ei som passar best. Veit ikkje om vi får jente eller gutt.
Takk for det. Ja, hadde det blitt ekstra oppfølging av nokon grunn her, hadde det nok blitt vanskelig å ikkje sjå kjønnet.Så utrolig stilig! Og spennende at dere ikke vet kjønn på babyen Vi ville heller ikke vite, men da det var to ble plutselig alt så annerledes og siden vi har så mange ultralyder er det ganske umulig å unngå å se haha. Kanskje hvis vi får flere, kanskje neste gang - da kan det være hemmelig!
Dette strikker moren min også ❤Vis vedlegget 160874
Mamma har strikka dette Jeg kunne gjerne tatt et mer kjønnsnøytralt et slik at det kan passe dersom vi får en gutt neste, men mamma ville gjerne strikke det der og heller lage flere dersom det blir aktuelt
Vis vedlegget 160874
Mamma har strikka dette Jeg kunne gjerne tatt et mer kjønnsnøytralt et slik at det kan passe dersom vi får en gutt neste, men mamma ville gjerne strikke det der og heller lage flere dersom det blir aktuelt
Hei
Hva heter hefte?
Jeg har sett det før men finner det ikke:/
Det var det smukkeste jeg har sett!Vis vedlegget 161151
Mitt hentesett foreløpig, til jeg ombestemmer meg og strikker et annet Skal ha en heklet blomst i lilla på luen. Man kan ikke hekle, så en venninne skal lage den for meg
Det er Sandnes garn, temahefte 24. http://www.todamer.no/oppskrifter/sandnes/tema-24-babytepper-og-hentesett
Det settet som ble strikka til storesøster er helt utslitt! Det er helt nuppete og slitt. Så lillebror måtte få nytt likevel han, selv om storesøsters var nøytralt. Lykke for ei strikkeglad bestemor da.Vis vedlegget 160874