Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her blir det mini volangsett (jakke, kyse, egenkomponert bukse, votter og sokker) samt Olineromper fra siste boka til Klompelompe begge deler i kombinasjonsgarn bomull og merinoull.
Har også strikka myrtel hentesett til lillegutt bor i nord-norge og rundt st.hans er det større fare for litt kaldere vær enn veldig varmt. Men tar med lette bomullsplagg også, i tilfelle det blir alt for varmt.
Har strikket en bukse (med føtter) og monday suit fra petitie knit som jakke i alpakka silke. I ferskenrosa farge. Lurer på om jeg skal strikke en kyse til, f.eks. hollykysa fra knitting for olive.
Sliter litt med at jeg begynner på nye prosjekt før jeg får festet tråder og knapper, men hentesettet må vel bare prioriteres..
Jeg har prøvd å lære meg å strikke innen termin, men tviler på at jeg rekker det.. har ingen som kan hjelpe meg Så her blir det søt body, bukse og strikket cardigan (kjøpt)