Hentesett nøytral

Trultemor1

Elsker forumet
Assistert-jentene
tenker jeg skal strikke ett hentesett som passer til begge kjønn . Har dere noen tips om farge og om ett hentesett ? :)
 
Åh, brun/biege/offwhite er nyydelig :)
Liker også godt duuus mintgrønn :)
Synes sånne bukser med «seler» er såå fine! Men det er kanskje litt «guttete»
 
Gult! Mye fint i gule og oransje toner. Synes det er så flott med litt farger til babyene. Ellers fungerer alltid beige, grått, hvitt, lys mint...
 
Grå bukse og en litt lys farge på overdelen? Mange fine nyanser av grønt og gult.
 
Synes dette hentesett som vi skal bruke er ganske nøytralt
 

Vedlegg

  • Snapchat-614968830.jpg
    Snapchat-614968830.jpg
    23,2 KB · Visninger: 45
Hva liker du? Glattstrikk, struktur eller mønster? Ensfarget? Flerfarget?

Jeg syns Ellens hentesett er fint (og enkelt), ellers har du Hjem-settet fra boken Kjærlighet på pinner (nesten samme sett bare med små hus på). Eventuelt finner du ulike plagg du syns er fine (jakke med bukse/romper/shorts + kanskje en lue og noen sokker) og setter sammen selv. Ville styrt unna for mye dilldall og holdt det enkelt.

Av farger er jo det meste passende, men jeg hadde strikket en av disse: sjøgrønn, beige/havre, grått, lysere toner av brun, lys oker eller lignende jordtoner. En fin og lys gulfarge er også fint.
 
Hva liker du? Glattstrikk, struktur eller mønster? Ensfarget? Flerfarget?

Jeg syns Ellens hentesett er fint (og enkelt), ellers har du Hjem-settet fra boken Kjærlighet på pinner (nesten samme sett bare med små hus på). Eventuelt finner du ulike plagg du syns er fine (jakke med bukse/romper/shorts + kanskje en lue og noen sokker) og setter sammen selv. Ville styrt unna for mye dilldall og holdt det enkelt.

Av farger er jo det meste passende, men jeg hadde strikket en av disse: sjøgrønn, beige/havre, grått, lysere toner av brun, lys oker eller lignende jordtoner. En fin og lys gulfarge er også fint.
Ensfarget tenkte jeg :) mange gode forslag her til farger . Tusen takk ❤️
 
Back
Topp