"Hentesett"? Hva skal babyen ha på seg på hjemreisen?

*trinemor*

Gift med forumet
Hva har dere tenkt til at babyen skal dra hjem i?

Forrige gang strikket mamma hentesett i ull til jenta vår. Jakke, bukse og lue.

Og så hadde hun på seg body og sparkebukse under :)

Er så usikker på hvordan vi skal gjøre det denne gangen. Mamma har fått senebetennelse og vondt for å strikke.

Svigermor strikker flere ting til oss, deriblant en kjørepose i ull som jeg liker veldig godt

.http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b19&d_id=10&lang=no

I februar er nok denne god å ha på den lille, men er da usikker på om vi trenger hentesett i ull. Eller kanskje vi skal kjøpe en fin sparkebukse med føtter i velour og bruke den under? Ikke lett det her :)

Utrolig fin kjørepose:)

Har ikke funnet noe spesielt fint hentesett enda. Men blir min mor som strikker dette til oss:) 

svigermor strikker hentesett i ull som han skal ha på seg på turen hjem, body og longs under. Har dunpose i bilstolen, så tror ikke han blir å fryse

Oj, så langt har jeg ikke kommet enda!
Men, blir ull body ++ under strikket hentesett og en søt lue.
Skal iallefall passe på at småtten ikke kommer til å fryse emoticon

** Sladrer med moto2 **
** Sladrer med Kluten **

Ticker id: PJa0

Ticker id: f9k1

Ticker id: XOL6

Blir nok et strikket hentesett som storesøster hadde, evt en ulldress. Med ull under såklart. =)

Holder på å strikke hentesett selv. Men syns det ser ut til å bli stort, enda jeg strikker minste str......Har neppe tid til å strikke ett til sett...så vu får se hva det blir. Har lyst å ha noe hjemmestrikket:)) Men finnes jo mye fint som går an å kjøpe. Har strikket kjørepose i ull. Den ligger klar til bruk:))

Svigermor er i full gang med strikkesett 2 av 3=p Strikket ett for 3-6mnd og nå holder hun på med ett rosa og hvitt hentesett fra 0-3mnd=) Kjempe nydelig med bukse,lue, jakke og sokker!

jeg troooor det bare blir ullbody + ullstrømpis med hjemmestrikket lue, sokker og votter , og så godt hjemmestrikket pledd oppå.

Vi har egentlig denne dressen i eskimogarn: http://www.garnstudio.com/drops/mag/b16/15/15-2.jpg

Sambo kommer til å hente oss i varm bil, så jeg tror jeg heller går for pledd enn dress, for det går an å løfte av hvis det blir for varmt... :)

Så heldige dere er som har noen som strikker for dere! Mangler selv genet for aktiviteter som krever finmotorikk, ellers skulle jeg gjerne gjort det selv :p

Min mormor har strikket et kjempesøtt hentesett i rosa ull til lille vennen våres :) Gleder meg uendelig til og få prøve det på lille nurket, å ta henne med hjem ! :) Nærmer seg for hver dag nå jenter <3 

Svigermor strikker et hentesett til oss. med bukse, jakke, lue, sokker og votter. men eg veit ikkje kordan det ser ut enda. Ho strikker til alle barenebarna sine :)
kommer bare til å ha et teppe over babyen, for eg setter den inn i en varm bil. vil ikkje at babyen skal bli for varm heller...

Så langt har vi ikke kommet gitt;) Men kan ikke strikke selv og har ingen som kan strikke til meg heller. Men vi fikk ett par hjemme strikkede sokker som vi fikk av bestemoren til min samboer. Hun er død nå, så syns det er fint og koselig og bruke de når vi tar med oss han hjem;;)

Back
Topp