Noen som allerede har tenkt på hva baby skal ha på seg ved hjemreise?
Med førstemann ble jeg så og si tvunget til å ha ett strikkesett, noe som jeg ikke ville ha i det hele tatt.. Mannen har ikke så mye meninger om det, da han ikke ser "det store" med hjemreiseklær
Kjenner etter førstemann at jeg av prinsipp ikke vil ha strikkesett denne gang, så ser litt på andre typer sett til å reise hjem i
Med førstemann ble jeg så og si tvunget til å ha ett strikkesett, noe som jeg ikke ville ha i det hele tatt.. Mannen har ikke så mye meninger om det, da han ikke ser "det store" med hjemreiseklær
Kjenner etter førstemann at jeg av prinsipp ikke vil ha strikkesett denne gang, så ser litt på andre typer sett til å reise hjem i

Og i månedsskiftet mai/juni på østlandet tror jeg iallefall at et strikket sett blir litt voldsomt. Da tenker jeg mer på sikkerhet i bil og tar på ungen et tynt lag og evt et pledd over.
stas for den nybakte mormora da
Og det er jo virkelig ingen praktisk grunn til å styre med hjemreiseklær. Like stas å ta med den lille hjem uansett hva den har på seg
Jeg kommer til å ha med ett ulle sett (strikket) regner med jeg kommer til å kjøpe ett sett i bomull, plutselig bikker gradestokken over 15