Hentesett - bildetråd

Romperen kan du kjøpe oppskrift på Ministrikk.no

Jakken kan du finne i babystrik på pinde 3 eller hos dale.

Sokkene finner du ved å søke på "knitgirl babysokker"

Lua kan du finne overalt, men det er en i i nøstebarn boka som heter "lettstrikket lue".

Takk! :)
 
Herlighet så fine ting!!! <3
 
Strikkegenser er laget av min manns tante og body + jakke og bukse ble kjøpt i USA forrige uke. Nå er det bare å vente på godsaken vi skal putte inni disse tøystykkene. ☺☺☺☺☺
2016-06-14 21.39.51.jpg
 
Min flinke gode svigermor har strikket dette ♡
7d822b80160a1f746533819c2bae3420
 
Her blir det enten dette settet med lilla jakke med kortbukse eller en rosalilla kjole. Litt avhengig av hvor stor hun er når hun kommer, begge settene skal være med i fødebagen. Hvit bambusbody og strømpebukse til begge settene.

Har en hvit bomullslue til det lilla settet, og en ekstra lue i samme farger, bare motsatt +strikkede strømper til kjolen.
 

Vedlegg

  • 2016-05-09 14.13.12.jpg
    2016-05-09 14.13.12.jpg
    883,9 KB · Visninger: 47
  • 2016-05-09 14.15.15.jpg
    2016-05-09 14.15.15.jpg
    750 KB · Visninger: 48
Jeg kan ikke strikke og ver at ingen strikker. Vet noen om det finnes noe butikk i Oslo eller nettbutikk som selger slike fine hentesett?
 
Jeg kan ikke strikke og ver at ingen strikker. Vet noen om det finnes noe butikk i Oslo eller nettbutikk som selger slike fine hentesett?
Mamma sa i går at hun holder på å strikke hentesett til babyen, men var usikker på om hun ble ferdig eller om det ble noe fint, så hun nevnte noe om at hun skulle innom Fru Lyng for å se om hun kunne kjøpe noen fine strikkeklær der for å helgardere seg. :) Tror de har litt av hvert der, men kanskje verdt en titt? Har aldri vært der selv. Ellers kan kanskje Epla være noe? Der selger folk hjemmelagde ting, f.eks. babyklær: https://www.epla.no/handlaget/kategorier/barn-og-baby/klaer-og-sko-2/babyklaer/
 
Jeg kan ikke strikke og ver at ingen strikker. Vet noen om det finnes noe butikk i Oslo eller nettbutikk som selger slike fine hentesett?
Bli medlem av siden på facebook som heter "kjøpe, selge strikka klær". Der har folk ferdige sett og de strikker på oppdrag:) ikke steingale priser heller:)
 
Back
Topp