Hente klær

Linni

Forumet er livet
VIP
Er stolt over mannen i dag. I dag har han vært å kjøpt hente klær til hu litla kommer [;)]
Er han ikke flinke??? [:D]

Så nusselig da[:D] Jeg blir ennå rørt når samboerern min kjøper klær til barna...
Det er med livet som innsats,for han hater klesbutikker..hehe

He he he [:D] tror enda jeg ikke har hørt noen menn som liker de butikkene [;)]
Han kjøpte str. 50 burde vi hatt det i 56 eller tror dere det går greit???? Hva har dere i str. på hente klærna???

Så nydelig av han[:)] Vi har ett sett i str.50 og ett i 56..Vet aldri[:)]

Var 50 for stort????

så søtt det var,håper den kommende pappaen her kjøper noe av fri vilje også![;)]

Min gutt var 53 cm da han ble født, så str 50 har han aldri brukt. Jeg brukte nesten ingen klær i 56 heller, men begynte nesten rett på 62. Det gikk fint, bare brettet litt opp på armene.

Det gjorde vi sammen i helga som var. Koselig det...

Å nei så søtt. Er det ikke sånne ting som får deg til å huske på hvor høyt du elsker din kjære??? Jeg har kjøpt i str 56, da forrige jenta vår var 54 cm.. Men uansett så pleier jo 50 å passe, om ikke mer enn i en uke så holder det nok til å dra hjem i. Lykke til.

Jo jessie det er det [;)] Har tulla med han at han burde gjør det men at han gjorde det kom som et lite sjokk. Tror han var veldig stolt selv og i går [;)]

I går var vel første gangen han kikket på barneklær helt av seg selv.... Hater visst det.... [:D] men vi har nok klær for tiden, får vente til han trenger litt større klær! Det endte opp med at han kom med en tøy-vovse heller.. [:D] kosebamse fra far.... Litt herlig når de "harde" mannfolka blir som små unger selv.... [:)]

syntes bare det var litt gøy at du reagerte på at 50 var stort... tulla mi var 2990 gram da hun ankom verden og brukte str 50 i 6 uker!!!!

Sist jeg fikk brukte vår gutt 40 og 45 når vi reiste hjem så egentlig burde jeg ikke ha reagert men har aldri kommet så lang og hva som er normalt vet ikke jeg [;)]

ja,mitt tante-gull ble født i uke 26 og brukte baby-born klær... det var helt sinnssykt å se! Ihvertfall ettersom tulla mi har en egen baby-born dukke nå... vanskelig å fatte at han idag er 2 1/2 år og like oppegående og aktiv som alle andre!!! Helt fantastisk!!!

Back
Topp