Hente barnevogn snart!! :-D

Idaav

Betatt av forumet
På torsdag kjører vi til Barnens Hus i Sverige for å hente barnevogna! :-D
Det skal bli så rart å få den hjem..! 
Jeg er førstegangsfødende, så alt har vært skikkelig fjernt for meg.. Men nå føler jeg at det bare går mer og mer opp for meg hva som faktisk skal skje! :'-)

Vogna vi bestillte er Emmaljunga Mondial Duo med UniQ310 Alu Understell.. Ble 9000,- svenske kroner, så vi sparer en del penger på å kjøre til Sverige.
Det tar tre timer å kjøre dit, kjenner jeg gruer meg pga bekkenløsningen..  Men alt blir vel glemt når jeg ser vogna! ;-)

Så spennende! Jeg er også førstegangsfødende, jeg får hentet hjem vogn + bilstol 3. juli -noe jeg gleder meg veldig til! :) Vi har også bestilt Emmaljunga, men jeg husker ikke lengre hva den heter..Edge Duo kanskje? Det er i hvertfall den største modellen med alu-understell. Blir spennende å få testet den litt før babyen kommer! Jeg vil nok tro det blir nok litt mer virkelig når vi får hjem slike babyting!:)

Jeg vet lite om bekkenløsning, så jeg har ikke noen råd å gi deg til kjøreturen..:( annet enn: ta det hele som en tur, husk pausene;)

Så artig da! :-) Vi har mye å glede oss til! :-D 
Edge duo og Mondial duo er de største modellene, så sikkert en av de du har bestilt ja. :-)
Hehe, blir nok en del pauser under turen ja! ;-) Det er noe av det jeg gleder meg mest til etter babyen har kommet, slippe å gå på do hele tiden... :-) 

Henta vogna mi på babycare i dag :D Den er rååå fin :) Ble 8500,- for det her i Norge. (Emmaljunga Edge duo -Brown flowers) Håper du får en fin kjøretur :) Det er absolutt verdt det :D

Så koselig, gratulerer med ny vogn! :-D
Takk for det, klarer nesten ikke å vente med å dra! :-D

Så gøy :) Vi skal hente vogna til helga vi :)

Nå har vi vogna stående inne på barnerommet, den er sååå fin.. :-)
Jeg går inn og ser og tar på den hele tiden :-P Det lukter så godt av den også. :)
Åååå som jeg gleder meg til trilletur!! :'-) <3

Back
Topp