strikkefru
Flørter med forumet
Her kan vi dele tips og erfaringer om hvilke babypakker som er kjekke å hente før fødsel! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De tre har jeg også blitt imponert over! (Libero sin var litt skuffende sammenlignet.)Hentet fra apotek1, rema1000 og kiwi i går, ble imponert over hvor mye man får![]()
Spent på apotek1 sin, har fått lagt den inn i appen nå. Synes den var veldig bra når jeg fikk 21-gutten, håper hvertfall ikke den har blitt dårligereHentet fra apotek1, rema1000 og kiwi i går, ble imponert over hvor mye man får![]()
hvordan får man flere ganger?Spent på apotek1 sin, har fått lagt den inn i appen nå. Synes den var veldig bra når jeg fikk 21-gutten, håper hvertfall ikke den har blitt dårligere![]()
Gikk inn her https://babybox.no/ og bestilte, fikk den opp som en kupong i apotek1-appen, den må du ha installert på forhånd.hvordan får man flere ganger?![]()
Den kommer i posten gjør den ikke?De tre har jeg også blitt imponert over! (Libero sin var litt skuffende sammenlignet.)
Gikk inn her https://babybox.no/ og bestilte, fikk den opp som en kupong i apotek1-appen, den må du ha installert på forhånd.
Jeg fikk opp to kuponger når jeg bestilte, brukte en i går og det står jeg fremdeles har en å bruke. Vet ikke om det betyr at man automatisk får to?hvordan får man flere ganger?![]()
Jepp!Den kommer i posten gjør den ikke?
Sommerfuglen i Liberoklubben sin er den mest populære leken jenta hadde. Så ja, litt kjedeligere enn de andre boksene, men de sommerfuglene er merkelig populære (vi har arvet mange sommerfugler fra venner og)De tre har jeg også blitt imponert over! (Libero sin var litt skuffende sammenlignet.)
Aha! Da skal jeg passe godt på denSommerfuglen i Liberoklubben sin er den mest populære leken jenta hadde. Så ja, litt kjedeligere enn de andre boksene, men de sommerfuglene er merkelig populære (vi har arvet mange sommerfugler fra venner og)![]()
Oi, hmm det vet jeg ikke. Jeg fikk bare 1 nå, tror ikke man egentlig skal få 2. Men jeg fikk jo med det første barnet mitt i 2021, er vel 1 pakke per barn.Jeg fikk opp to kuponger når jeg bestilte, brukte en i går og det står jeg fremdeles har en å bruke. Vet ikke om det betyr at man automatisk får to?
Føler også det er litt rart at man skulle få toOi, hmm det vet jeg ikke. Jeg fikk bare 1 nå, tror ikke man egentlig skal få 2. Men jeg fikk jo med det første barnet mitt i 2021, er vel 1 pakke per barn.