Hensvik seng *tilbud ikea*

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Vil bare informere godjentene om at IKEA har salg på Hensvik sprinkelseng de to neste ukene!!

Vanlig pris: 845 kr
Tilbudspris: 295 kr

Altså... Sprinkelseng til under 300 kr!!!

Lurer litt på om jeg MÅ ta meg en tur for å kjøpe.. Må uansett til Jessheim en tur denne uka, så da er det jo ikke sååå langt til furuseth.... Selv om det er VELDIG tidlig å shoppe noe ennå...

For øvrig denne senga:

Den var fin da[:)]

Takk for at du deler[:D]

Skulle bare mangle!![:D]

Syns den ser veldig bra ut selv - har forhørt meg med muttern som er interiøransvarlig i en bohusbutikk... Det er standardmål på senga så hvis man vil handle madrass et annet sted er det fullt mulig! Vet ikke hvordan barnemadrassene på ikea er jeg...?

Dette er jo nesten et tilbud man ikke kan overse..:-/ Dumt det er litt FOR tidlig enda[&:]

Er den god?:)

Da tror jeg jammen meg det blei seng på oss [:D]

trodde du måtte være family medlem då...

noe som er sinnsykt godt tibud fra IKEA...

mye til veldig reduserte priser...

ORIGINAL: To blir tre jan2011

Dette er jo nesten et tilbud man ikke kan overse..:-/ Dumt det er litt FOR tidlig enda[&:]

I know.. Litt dilemma.. skal / skal ikke...

Mulig det er familytilbud, men det er jo gratis og man kan registrere seg i butikken og få tilbudene med en gang - så det er jo ikke no stress... Sånn jeg ble medlem, var noe jeg bare MÅTTE ha som var på familytilbud[;)]

Den skal vi kjøpe i alle fall!
Noen som vet hvor lenge tilbudet står?

Tror tilbudet varer til 19.juni (Så langt lageret rekker). Men det virker som sengene blir revet bort. Mannen var der og kjøpte en halv time etter at de åpnet (i Trondheim) og da tok han den siste som lå framme. Men regner med at de må få inn flere ettersom tilbudet varer så lenge. Det er egentlig alt for tidlig for oss også, men klarte ikke å la være. Spares der det spares kan[;)]

Åh! Det skal jeg si til brodern.:) Vet du hvor lenge tilbudet er? Jeg har en sånn allerede etter snuppeluppa :)

Greit det er litt tidlig, men når man får et sånt tilbud kan man jo nesten ikke la være[8D]

ORIGINAL: tone86

ORIGINAL: To blir tre jan2011

I know.. Litt dilemma.. skal / skal ikke...

Mulig det er familytilbud, men det er jo gratis og man kan registrere seg i butikken og få tilbudene med en gang - så det er jo ikke no stress... Sånn jeg ble medlem, var noe jeg bare MÅTTE ha som var på familytilbud[;)]

hehehe ja:D sånn var det her og...

da har jeg blitt medlem^^,

Back
Topp