Henriette1986 :)

*BekkUlf*

Forumet er livet
Jeg har ikke fått pakken enda[8|][:)]
 
hehe posten kom nettopp og der var pakken[:D][:D][:D] Thank you very much[:D]
 
ORIGINAL: Henriette1986

såå bra bekki:) jeg fikk den i retur pga for lite frimerker (hadde for nesten 20 kr for at det skulle holde[&:]) så gikk jeg i stedet og sendte det på posten og da måtte jeg bare betale 12 kr.. så jeg vetta faen hva de mente med det :P men kos deg med testene.. jeg er sikker på at de er sånn lykke tester :) så du tester nok postivt :D

åhh takk[:)] er lenge til el da,men får krysse fingrene for at det klaffer denne mnd[:D] Hvor har du kjøpt de andre testene? Staven og noen av strimlene er jo fra billigester,men prøver å finne ut av hvor mye jeg skal betale deg for de,så må vite hva de koster[:)] Betaler også for frakten jeg,men skjønte ikke helt hva du skriver [8D] så 12 eller 20 kr? hehe
 
ORIGINAL: blirmamma10januar10

skal du teste? er såå spent på dine vegne[:D]

hihi skulle teste,me fikk mensen,så må vente til slutten av mnd med å teste igjen[;)]
 
ORIGINAL: blirmamma10januar10

ok, krysser fingrene for at det klaffer denne mnd da[:)] når får du evt termin da?

14 februar,em fødte 17 dager før med snuppa,så legene mente jeg kom tl å føde før med neste barn,og kanskje tidligere enn 17 dager også,for er noe gale med kroppen min[;)] Så kommer nok til å henge litt på januar også hvis jeg blir gravid nå snart[:)]
 
Back
Topp