henriette og rico???

mirakelimage

Glad i forumet
har dere forlatt meg snupper???

nei da.. hvordan går det??
her begynner jeg å få igjen litt energi, men har fryktelig vondt i ryggen...er 10 uker i dag [:)][:)]
og det feires med litt brownies heheehe..

kleeeeem til dere snuppene mine!!

henriette: krev å få den før!!!! jeg får den i uke 11.. altså neste uke...  og kjære vennen min! jeg tenker så mye på deg!!!

rico: skjønner deg... det er slitsomt nok med bare 1 kan tenke meg hvor extra sliten du er, men du må tenke positivt vennen, det går så bra på UL.. [:)] da kanskje det blir litt mer virkelig...

jeg har det greitt, er veldig hormonell og griner av alt, vondt iryggen og blir sååå utrolig sinna til tider.. men prøver å kose meg og scrapper litt, og planlegger bryllupp og prøver å gjøre de tingene jeg kan gjøre... litt vannskelig å være positiv men jeg henger da med.. skal inn til ul i neste uke igjen og føler at nå er det bare noen få uker igjen så vil jeg kunne slappe av litt mere....

koselig å høre fra dere igjen, erikke så mye på nett lengre men kommer sterkere tilbake..!! kleeeeeeeem!!!!!!

sniker inn på tråden dere jeg :)
Legen min valgte å sette meg opp på førstegangskontrollen i uke 10/11, ikke et ord om at de ikke gjør noe før 12 uker der igården :) Hun bestilte jo til og med fødested for meg!

Back
Topp