Hengevugge

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Noen her som fra før har erfaring med Leandervugge eller Bysanlull e.l.?

Jeg hadde ikke det til første, men vurderer det nå, så erfaringer hadde vært fint. (Ja, jeg har begynt å kikke på ting) :)

Vi har kjøpt Leander-vugge til å ha i førsteetasje, så slipper vi å løpe så mye mellom. Ingen erfaring med den, men den ser bra ut og får gode tilbakemeldinger på nett i alle fall [emoji14]

Vi har en moseskurv og den var mye brukt med storesøster [emoji4] den var lett å flytte på så den ble flyttet mellom soverommet og stua

Vi har en moseskurv og den var mye brukt med storesøster [emoji4] den var lett å flytte på så den ble flyttet mellom soverommet og stua

Samme har vi etter minstemann. De er utrolig greie! Kommer til å bruke den nå også, siden den er så lett å flytte fra soverommet til stua :) Kommer bare til å bytte madrass siden den er både brukt og seks år gammel.

Men lurer også på en tinylove vippestol. De kan legges ned til "seng", noe som kan være greit om de sovner i vippestolen :)

Jeg er ikke interessert i mosekurv el da jeg vi har Stokke mini på hjul, som er smal nok til å få igjennom åpninger og kan flyttes fra stue til soverom. Det er den bevegelsen til vuggen jeg er ute etter, men skal sjekke ut den vippe-sove-stolen også :)

4c49c865d882e713be0feddde843ce3a.jpg

Svigermor har ordnet med en slik til oss, så for vår del blir det denne [emoji7] som skal males i hvit

Jeg er ikke interessert i mosekurv el da jeg vi har Stokke mini på hjul, som er smal nok til å få igjennom åpninger og kan flyttes fra stue til soverom. Det er den bevegelsen til vuggen jeg er ute etter, men skal sjekke ut den vippe-sove-stolen også :)
Det er med vugge på denne da :)

Det er med vugge på denne da :)
Der var jeg visst litt rask :) For det første så jeg ikke det, og for det andre er det ikke en vanlig vugge jeg vil ha, men en hengevugge(som jeg mente å spørre om da jeg startet tråden, ser jeg burde bytte navn). :)
For den beveger seg mye lettere hvis ungen beveger på seg, så begynner den å bevege på seg. Så vidt jeg har skjønt. Det samme gjelder jo vippestol, men usikker på om det gjelder den tinylove når den omgjøres til "seng". Jeg synes det skal litt mer til med en stativ-vugge.

Der var jeg visst litt rask :) For det første så jeg ikke det, og for det andre er det ikke en vanlig vugge jeg vil ha, men en hengevugge(som jeg mente å spørre om da jeg startet tråden, ser jeg burde bytte navn). :)
For den beveger seg mye lettere hvis ungen beveger på seg, så begynner den å bevege på seg. Så vidt jeg har skjønt. Det samme gjelder jo vippestol, men usikker på om det gjelder den tinylove når den omgjøres til "seng". Jeg synes det skal litt mer til med en stativ-vugge.
Hehe :) skjønner. Jeg har dessverre ikke noen tips om hengende vugger men håper du finner en du liker :)

Jeg tenkte på leandervugge selv, men så anbefalte en venninne av meg Angel av babydan som du kan bruke til spisestol og vugge/seng. Helt genial :) hun monterte noen småhjul kjøpt på classic ohlson og vips så kunne hun kjøre den inn og ut av stuen og soverommet :) vi skal absolutt ha den.

Jeg tenkte på leandervugge selv, men så anbefalte en venninne av meg Angel av babydan som du kan bruke til spisestol og vugge/seng. Helt genial :) hun monterte noen småhjul kjøpt på classic ohlson og vips så kunne hun kjøre den inn og ut av stuen og soverommet :) vi skal absolutt ha den.
Denne :)
20f9a04a2044d8b8e9adb57b6e74b0bb.jpg

Siden jeg har flere hunder tenkte jeg å ha ha sånn babygrind/lekegrind som soveplass i stuen. Så kan jeg gå ut av rommet på do osv

Dere som har erfaring, høres det ut som en ok plan?

Siden jeg har flere hunder tenkte jeg å ha ha sånn babygrind/lekegrind som soveplass i stuen. Så kan jeg gå ut av rommet på do osv

Dere som har erfaring, høres det ut som en ok plan?
Vi hadde lekegrind til første i stua. Det fungerte helt fint, men han sov mest i vogna lurer på om det var fordi det ble for åpent i lekegrinda :) har hund

Back
Topp