Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har en moseskurv og den var mye brukt med storesøster [emoji4] den var lett å flytte på så den ble flyttet mellom soverommet og stua
Det er med vugge på denne daJeg er ikke interessert i mosekurv el da jeg vi har Stokke mini på hjul, som er smal nok til å få igjennom åpninger og kan flyttes fra stue til soverom. Det er den bevegelsen til vuggen jeg er ute etter, men skal sjekke ut den vippe-sove-stolen også![]()
Der var jeg visst litt raskDet er med vugge på denne da![]()
HeheDer var jeg visst litt raskFor det første så jeg ikke det, og for det andre er det ikke en vanlig vugge jeg vil ha, men en hengevugge(som jeg mente å spørre om da jeg startet tråden, ser jeg burde bytte navn).
For den beveger seg mye lettere hvis ungen beveger på seg, så begynner den å bevege på seg. Så vidt jeg har skjønt. Det samme gjelder jo vippestol, men usikker på om det gjelder den tinylove når den omgjøres til "seng". Jeg synes det skal litt mer til med en stativ-vugge.
DenneJeg tenkte på leandervugge selv, men så anbefalte en venninne av meg Angel av babydan som du kan bruke til spisestol og vugge/seng. Helt genialhun monterte noen småhjul kjøpt på classic ohlson og vips så kunne hun kjøre den inn og ut av stuen og soverommet
vi skal absolutt ha den.
Vi hadde lekegrind til første i stua. Det fungerte helt fint, men han sov mest i vogna lurer på om det var fordi det ble for åpent i lekegrindaSiden jeg har flere hunder tenkte jeg å ha ha sånn babygrind/lekegrind som soveplass i stuen. Så kan jeg gå ut av rommet på do osv
Dere som har erfaring, høres det ut som en ok plan?
![]()
Svigermor har ordnet med en slik til oss, så for vår del blir det denne [emoji7] som skal males i hvit