Hengevugge?

lillechille

Forelsket i forumet
Noen som har erfaring?
 Har veldig lyst på...lurer på en leander vugge, eller purnatur sin...Eller finnes det andre bra merker?

Hadde ikke noe sånt forrige gang, men nå har jeg veldig lyst på leander-vuggen :)

Vi er så heldige at vi får lov til å låne Leander-vuggen av et vennepar. Den virker helt super!!

Vi fikk byssanlull spedbarnskøye til mini, men fikk aldri brukt den da vi leide leilighet og ikke kunne skru den fast i taket. Søsteren til mannen har brukt den og er veldig fornøyd. Vi får den tilbake regner jeg med og kommer til å ha den i stua eller soverommet tror jeg (kanskje kroker både i stua og soverommet?).

- Barna sovner som regel raskere enn i en vanlig seng.
- Erfaringsmessig god effekt på spedbarn med kolikkplager.
- Rolige og langsomt avtagende pendelbevelgeser forsterker søvndyssende effekt.
- Køyen er enkel å flytte, og den er lett å montere/ demontere.

Jeg har akkurat fått avtalt å låne leandervugge av ei venninne. Tror det blir bra å ha i stua, så ikke storebror får tak i babyen :)

Jeg har leander vugga,og var kjempe fornøyd da storesøster brukte den,så den skal lillesøster ha også, Men skal også kjøpe mawok. 
den er kjempe smart! og ikke ille i pris!

ta en titt :)
www.mawok.se

LittleMonkey skrev:
Vi fikk byssanlull spedbarnskøye til mini, men fikk aldri brukt den da vi leide leilighet og ikke kunne skru den fast i taket. Søsteren til mannen har brukt den og er veldig fornøyd. Vi får den tilbake regner jeg med og kommer til å ha den i stua eller soverommet tror jeg (kanskje kroker både i stua og soverommet?).

Denne har vi og er veldig fornøyd. Lillemann sov masse oppi den!;) Så den skal lillesøster få bruke også,hvis hun vil ligge oppi der da :)

LittleMonkey skrev:

Vi hadde denne på stua til minstemann, var superfornøyd!! han sov veldig godt i denemoticon

Da skal jeg sjekke ut både byssanlull og mawok før jeg bestemmer meg

Takk for svar!!

Jeg har også lyst på hengevugge, men usikker på om jeg har råd til det. Så jeg lurer på om jeg skal lage en selv..

Tjolahopp skrev:
Jeg har også lyst på hengevugge, men usikker på om jeg har råd til det. Så jeg lurer på om jeg skal lage en selv..

Jeg har sydd hengevugge, det er veldig enkelt. Kjøpte ringen på ebay.

Hvordan sy slyngevugge

Kjøpte leandervugge med stativ, madrass, sengehimmel osv for 1100kr på finn. Burde jo gå an å finne uten stativ ganske billig?

AnaBanana skrev:

Tjolahopp skrev:

Hvordan sy slyngevugge

Kjøpte leandervugge med stativ, madrass, sengehimmel osv for 1100kr på finn. Burde jo gå an å finne uten stativ ganske billig?

Er den jeg har sett på:) Har slyngeringer liggende her et sted så jeg må bare få kjøpt noe stoff. Også tenkte jeg å kjøpe karmbøyle så jeg kan bruke den på besøk, på hyttetur og sånn.

AnaBanana skrev:

Tjolahopp skrev:

Hvordan sy slyngevugge

Takk for link til oppskrift! Har litt lyst å prøve å sy ei hengevugge til å ha på stua!

Jeg elsker leandrvugga! syns den er penest uten stativ og med himmel på;)

Åh, det ser så koselig ut med hengevugge. Men tror ikke jeg tørr nevne det for mannen min engang, han hadde vel fått hjerteinfarkt om jeg forslo å skru noe opp i taket! Jeg spurte pent om å slå en spiker i ytterdøra for å henge opp en krans til jul, men da lurte han på om jeg hadde mistet forstanden fullstendig Det skal sies at vi har helt nyrenovert hus, og ei ytterdør til 50 000kr ... Sånn til hans forsvar ...

Flangre skrev:
Åh, det ser så koselig ut med hengevugge. Men tror ikke jeg tørr nevne det for mannen min engang, han hadde vel fått hjerteinfarkt om jeg forslo å skru noe opp i taket! Jeg spurte pent om å slå en spiker i ytterdøra for å henge opp en krans til jul, men da lurte han på om jeg hadde mistet forstanden fullstendig Det skal sies at vi har helt nyrenovert hus, og ei ytterdør til 50 000kr ... Sånn til hans forsvar ...

Mawok-vogga kan henges over døra, helt uten hull av noe slag :) Du kan også få kjøpt karmbøyle som ikke krever skruer eller spiker.

Denne hadde vi også, så den blir garantert brukt igjen. Helt fantastisk!

Flangre skrev:

Da vi jo en Mawok passe perfekt hos dere da ;) Siden den ikke skal skrues fast i noe. koster bare 1200 ny i norge,så var ikke så veldig ille pris.

Back
Topp