Henger meg på her...

Kan jeg spørre om hvorfor du skal ha keisersnitt? :)

veldig kort fortalt, Komplikasjoner ved første svangerskap, som ente i hastekeisersnitt. De samme komplikasjonene nå slik at risikoen for at det vil ente i keisersnitt er større og da ønsker jeg det planlagt :-)

Hei!!

Har egentlig termin 4.juli, men nå ser det ut til at det blir planlagt keisersnitt her og lillemann skal hentes ut i svangerskapsuke 39. Han vil da bli et junibarn i stede :) Så hei, jeg henger meg på dere jeg :) er 31+5 i dag!
Velkommen :) Jeg har også OUL-termin 4. juli, men menstermin 30. juni. Derfor har jeg vært med i junigruppa hele tida :)

Takk :-) storesøster er også junibarn, så føler meg nesten hjemme i junigruppen... :-p

Jeg husker deg fra juni15 [emoji4] likt her og. Endte i hastesnitt. Termin 8 juli. Venter på samtale med sykehus. Skal nok ha planlagt ks, så ender nok i juni her og [emoji4]

Jeg husker deg fra juni15 [emoji4] likt her og. Endte i hastesnitt. Termin 8 juli. Venter på samtale med sykehus. Skal nok ha planlagt ks, så ender nok i juni her og [emoji4]

Storesøster er født i 2013, så var nok i juni2013 :-) kjenner en enorm lettelse når jeg i dag fikk bekreftet at det blir planlagt keisersnitt. Håper du også får, så kan vi senke skuldrene litt :-)

Storesøster er født i 2013, så var nok i juni2013 :-) kjenner en enorm lettelse når jeg i dag fikk bekreftet at det blir planlagt keisersnitt. Håper du også får, så kan vi senke skuldrene litt :-)

Da blander jeg [emoji23] hvor skal du føde? De sa ved sist fødsel at jeg kunne velge selv med neste! Så tipper jeg sitter i førersete selv! Hvor mange dager før termin fikk du innvilget ?

Da blander jeg [emoji23] hvor skal du føde? De sa ved sist fødsel at jeg kunne velge selv med neste! Så tipper jeg sitter i førersete selv! Hvor mange dager før termin fikk du innvilget ?

Haukeland :-)
vi skal sette dato på neste legetime som blir den 23.mai. Men det blir i svangerskapsuke 39, rundt 10 dager før termin :-) og godt er det, for storesøster kom 8 dager før termin, og hun var første. Og har ikke lyst å gå i fødsel.

Back
Topp