Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg spørre om hvorfor du skal ha keisersnitt?
Velkommen!
Velkommen til oss
Så koseligTakk storesøster er også junibarn, så føler meg nesten hjemme i junigruppen...
Velkommen Jeg har også OUL-termin 4. juli, men menstermin 30. juni. Derfor har jeg vært med i junigruppa hele tidaHei!!
Har egentlig termin 4.juli, men nå ser det ut til at det blir planlagt keisersnitt her og lillemann skal hentes ut i svangerskapsuke 39. Han vil da bli et junibarn i stede Så hei, jeg henger meg på dere jeg er 31+5 i dag!
Takk storesøster er også junibarn, så føler meg nesten hjemme i junigruppen...
Jeg husker deg fra juni15 [emoji4] likt her og. Endte i hastesnitt. Termin 8 juli. Venter på samtale med sykehus. Skal nok ha planlagt ks, så ender nok i juni her og [emoji4]
Storesøster er født i 2013, så var nok i juni2013 kjenner en enorm lettelse når jeg i dag fikk bekreftet at det blir planlagt keisersnitt. Håper du også får, så kan vi senke skuldrene litt
Da blander jeg [emoji23] hvor skal du føde? De sa ved sist fødsel at jeg kunne velge selv med neste! Så tipper jeg sitter i førersete selv! Hvor mange dager før termin fikk du innvilget ?