Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heihei
Er det fordi du ikke er glad for det helt enda...? Eller fordi du er redd for å miste ....? Om jeg får lov å spørre..![]()
Å herre... Så forferdelig!?! Jeg har ikke ord...Blandet... Bør være mest glad, når man ser hvordan mange sliter med å bli gravide.
Redd for å miste er jeg ikke. Ikke nå. Ikke som "dere" kanskje er. For jeg opplevde å miste for 4mnd siden, et fullbårent å velskapt barn, på bakgrunn av feilvurdering fra spesialist. Så selv om det er tungt å miste barnet uansett uke, så er jeg ikke redd for å miste nåååå. Hvis det kan gi mening..
Å herre... Så forferdelig!?! Jeg har ikke ord...
Skjønner at du føler deg nummen nå ..... og vil holde deg i bakgrunnen..
Men her kan du spørre og snakke om alt,vi er en veldig fin gjeng her inne
Du kan føle deg forstått og trygg her !
Såklart føler du det sånn.... Det er helt naturlig... Kan ikke engang tenke meg hvordan dere må ha det ...Ja, det er helt forjævlig.. Samme dag som jeg fikk pos test nå hadde vi vært å bestillt gravstein.
Vet ikke hvordan jeg skal gripe fatt på de neste månedene. Det var det første vi ønsket etter vi mistet. Så endret det seg til å vente. Også tilbake til å ville. Og tilbake på vente. Jeg er så redd for at omverdenen vil glemme lillebror, hvis vi kommer struttende igjenn.
Henger meg her, og gjør meg kjent med historiene deres. Så plutselig kanskje jeg blander meg etterhvert![]()
Ågud....Ord blir fattige... livet er virkelig ikke for pyser, som de sier... mange varme og gode klemmer sendes din vei...Blandet... Bør være mest glad, når man ser hvordan mange sliter med å bli gravide.
Redd for å miste er jeg ikke. Ikke nå. Ikke som "dere" kanskje er. For jeg opplevde å miste for 4mnd siden, et fullbårent å velskapt barn, på bakgrunn av feilvurdering fra spesialist. Så selv om det er tungt å miste barnet uansett uke, så er jeg ikke redd for å miste nåååå. Hvis det kan gi mening..

Ågud....Ord blir fattige... livet er virkelig ikke for pyser, som de sier... mange varme og gode klemmer sendes din vei...![]()

Å kjære degJeg blir tom for ord. Klem
Jeg hvisker gratulerer og velkommen![]()

Gratulerer så mye. Og velkommen hitFølger med hvordan det går med dere her inne. Har selv fått pos test, men er kaos i hodet og vedkjenner meg ikke realiteten enda. Men jeg er her !![]()
Velkommen til oss, håper du finner roen og troen på at dette kan gå bra.
Uff, får vondt av deg[emoji22] Gjør meg veldig vondt å høre du har opplevd det ingen noengang skal oppleve[emoji174] Gratulerer så mye med spiren[emoji173]
Hjertelig velkommen!![]()
Godt å se at dere har fått litt lys i hverdagen etter hendelsen før jul. Håper du etterhvert får nyte det nye miraklet litt mer enn du kanskje gjør nå. Lillebror blir ikke glemt, han vil alltid være med dere og deres nærmeste.
![]()
Gratulerer så mye. Og velkommen hit![]()