Henger meg litt i bakgrunnen her

Heipadei

Glad i forumet
Himmelbarn
Februarlykke 2015
Følger med hvordan det går med dere her inne. Har selv fått pos test, men er kaos i hodet og vedkjenner meg ikke realiteten enda. Men jeg er her ! :greet025

Heihei :)
Er det fordi du ikke er glad for det helt enda...? Eller fordi du er redd for å miste ....? Om jeg får lov å spørre..:)

Heihei :)
Er det fordi du ikke er glad for det helt enda...? Eller fordi du er redd for å miste ....? Om jeg får lov å spørre..:)

Blandet... Bør være mest glad, når man ser hvordan mange sliter med å bli gravide.
Redd for å miste er jeg ikke. Ikke nå. Ikke som "dere" kanskje er. For jeg opplevde å miste for 4mnd siden, et fullbårent å velskapt barn, på bakgrunn av feilvurdering fra spesialist. Så selv om det er tungt å miste barnet uansett uke, så er jeg ikke redd for å miste nåååå. Hvis det kan gi mening..

Blandet... Bør være mest glad, når man ser hvordan mange sliter med å bli gravide.
Redd for å miste er jeg ikke. Ikke nå. Ikke som "dere" kanskje er. For jeg opplevde å miste for 4mnd siden, et fullbårent å velskapt barn, på bakgrunn av feilvurdering fra spesialist. Så selv om det er tungt å miste barnet uansett uke, så er jeg ikke redd for å miste nåååå. Hvis det kan gi mening..
Å herre... Så forferdelig!?! Jeg har ikke ord... :(
Skjønner at du føler deg nummen nå ..... og vil holde deg i bakgrunnen..
Men her kan du spørre og snakke om alt,vi er en veldig fin gjeng her inne :)
Du kan føle deg forstått og trygg her !

Å herre... Så forferdelig!?! Jeg har ikke ord... :(
Skjønner at du føler deg nummen nå ..... og vil holde deg i bakgrunnen..
Men her kan du spørre og snakke om alt,vi er en veldig fin gjeng her inne :)
Du kan føle deg forstått og trygg her !

Ja, det er helt forjævlig.. Samme dag som jeg fikk pos test nå hadde vi vært å bestillt gravstein.
Vet ikke hvordan jeg skal gripe fatt på de neste månedene. Det var det første vi ønsket etter vi mistet. Så endret det seg til å vente. Også tilbake til å ville. Og tilbake på vente. Jeg er så redd for at omverdenen vil glemme lillebror, hvis vi kommer struttende igjenn.

Henger meg her, og gjør meg kjent med historiene deres. Så plutselig kanskje jeg blander meg etterhvert :)

Å kjære deg :Heartred Jeg blir tom for ord. Klem

Jeg hvisker gratulerer og velkommen :Heartred

Ja, det er helt forjævlig.. Samme dag som jeg fikk pos test nå hadde vi vært å bestillt gravstein.
Vet ikke hvordan jeg skal gripe fatt på de neste månedene. Det var det første vi ønsket etter vi mistet. Så endret det seg til å vente. Også tilbake til å ville. Og tilbake på vente. Jeg er så redd for at omverdenen vil glemme lillebror, hvis vi kommer struttende igjenn.

Henger meg her, og gjør meg kjent med historiene deres. Så plutselig kanskje jeg blander meg etterhvert :)
Såklart føler du det sånn.... Det er helt naturlig... Kan ikke engang tenke meg hvordan dere må ha det ...
Hvordan enn du har det nå,så er det helt normalt... Din reaksjon er din reaksjon...

Jeg er sikker på at du,når du har fått summet deg, blir så glad for denne lille spiren din ! Ta tiden til hjelp! Gratulerer sier jeg forsiktig :)

Så utrolig trist å lære om historien din.. :( *storklem*

Ågud....Ord blir fattige... livet er virkelig ikke for pyser, som de sier... mange varme og gode klemmer sendes din vei... :Heartred

Velkommen til oss, håper du finner roen og troen på at dette kan gå bra.

Uff, får vondt av deg[emoji22] Gjør meg veldig vondt å høre du har opplevd det ingen noengang skal oppleve[emoji174] Gratulerer så mye med spiren[emoji173]

Godt å se at dere har fått litt lys i hverdagen etter hendelsen før jul. Håper du etterhvert får nyte det nye miraklet litt mer enn du kanskje gjør nå. Lillebror blir ikke glemt, han vil alltid være med dere og deres nærmeste.

❤️❤️

Velkommen til oss, håper du finner roen og troen på at dette kan gå bra.
Uff, får vondt av deg[emoji22] Gjør meg veldig vondt å høre du har opplevd det ingen noengang skal oppleve[emoji174] Gratulerer så mye med spiren[emoji173]
Hjertelig velkommen! :)
Godt å se at dere har fått litt lys i hverdagen etter hendelsen før jul. Håper du etterhvert får nyte det nye miraklet litt mer enn du kanskje gjør nå. Lillebror blir ikke glemt, han vil alltid være med dere og deres nærmeste.

❤️❤️
Gratulerer så mye. Og velkommen hit :)

Takk så mye :Heartred

Veldig hyggelig å se at du har kommet inn i termingruppe :Heartred

Jeg skjønner godt tankene om at du er redd for at lillebror (storebror etterhvert!) skal bli glemt, har kjent på mye av det samme selv siden jeg har mistet et barn. Vær tydelig i egne formuleringer om det (nummer i rekken, et barn til fremfor et nytt barn etc), så kan det hjelp litt, og så får man bare stålsette seg siden mange kommer til å si ting som sårer. De vet ikke bedre, for de har heldigvis sluppet å gå stien du nå går opp. Det viktigste er hva du føler i hjertet ditt, og der kommer lillebror alltid til å ha en plass fullgod de andre søsknenes.

Lykke til :Heartred

Stor klem, hyggelig at du er gravid igjen, men ja det å gå gravid etter å ha mistet et barn gir en del ekstra følelser. Vi fikk en lillebror ca 12,5 mnd etter at storesøster døde. Ganske nøyaktig 13 mnd mellom terminene deres. Vi er heldige å tilhører et stort sykehus med kompetanse og erfaring så har fått fantastisk oppfølging i de 2 neste svangerskapene, under fødsel og barseloppholdet.

Back
Topp