Henger med hodet i Britax multitech

Mamman til go`jenta!

Elsker forumet
Vi kjøpte dette setet. Neida,ungen henger ikke med hodet når hun sover... derfor er de putene der.. Dette stemmer ikke.. Hun henger skikkelig framover med hodet. Enda passasjersetet er langt fremme.. Kan ikke ha det lenger frem,da må jeg sitte bak hele tiden. [&:]

Syns det tar veldig stor plass..[8|]Andre som henger med hodet?

ORIGINAL: mammantilenengel

min henger med hode. jeg kan ikke sitte fremme om vi skal dytte setet mer ned i ligge stilling. å vi har jo allerede den delen under. frem.

samme her

Vi hadde bestemt oss for dette setet da vi dro til butikken for å kjøpe nytt sete, men hun i butikken anbefalte et annet sete, nettopp fordi det er så rett i ryggen..

Framsetet må lenger frem om setet skal ha bedre liggestilling... Det funker dårlig[8|]

Som regel er det ikke barnestolen det er noe i veien med, men bilsetene. Vi hadde BMW med skikkelig skrå seter.
Da vil barnestolen tippe mer frem uansett hvilken stol det er. I butikkene pleier de og demonstrere dem på buss-seter, osm er helt rette.
Derfor kan forskjellen være stor når du setter det i bilen.

Henger ikke med hodet her. Synes ikke det tar så altfor stor plass heller.

Noen som har dette sete i Toyota Avensis stasjonsvogn? Hvordan sitter sete der? Vurderer å kjøpe det!

Vi har mitsubishi galant.. og setet er veldig bratt[:(]Dama i butikken sa at ungene ikke ville henge med hodet med det setet... arg![:'(]

Sebastian henger også med hodet, selv om setet er lagt ned så mye det kan. Så vi må alltid vippe hodet hans bakover når han sovner i setet. Litt irriterende, siden vi også fikk beskjed om at han ikke ville komme til å henge med hodet!!

Nesten så jeg vil bytte setet.. men det får vi vel ikke heller nå når det er 1 mnd siden[:@]

tipper jeg hodet bak våkner hun[8|]Og da må jeg uansett sitte bak og holde hodet mens hun sover...

er de andre setene sånn og?[&:]

ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: Mamman til go`jenta!

Nesten så jeg vil bytte setet.. men det får vi vel ikke heller nå når det er 1 mnd siden[:@]

Sorry... men det er en grunn til at man blir anbefalt å prøve setet i bilen FØR man kjøper det...

Setet sitter som et skudd i Zafiraen vår iaf, har goood plass selv om setet er i liggestilling[;)]

Sorry....men vi fikk beskjed om at setet fint kunne brukes i vår Toyota. Vi spurte om vi kunne prøve det, men fikk til svar at det ikke var nødvendig siden det sto i instruksjonsboken at setet skulle passe. Dessuten så kan man jo ikke vite hvordan ungen vil sitte når den sovner bare ved å prøve setet i bilen.

ORIGINAL: lille_pus

Sorry... men det er en grunn til at man blir anbefalt å prøve setet i bilen FØR man kjøper det...

Setet sitter som et skudd i Zafiraen vår iaf, har goood plass selv om setet er i liggestilling[;)]

Sorry....men vi fikk beskjed om at setet fint kunne brukes i vår Toyota. Vi spurte om vi kunne prøve det, men fikk til svar at det ikke var nødvendig siden det sto i instruksjonsboken at setet skulle passe. Dessuten så kan man jo ikke vite hvordan ungen vil sitte når den sovner bare ved å prøve setet i bilen.

Om du har blitt lovt at setet skal sitte og at ungen skal sitte bra i det, hvorfor ventet du så lenge med å evt prøve å levere det tilbake?
Hadde jeg blitt lovt det av butikken og det ikke hadde stemt hadde de fått det i retur med en gang...

Fordi det faktisk gikk 2 mnd før han sovnet i setet.

Er litt vanskelig å få ungen til å sovne akkurat når man kjøper setet da[8D] Og det var salg,de hadde ikke nok folk til å være med ut å se... så vi måtte ta sjansen..[8|]

Back
Topp