Henger litt med dere jeg ;-)

123Kjør!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Er 6+3 i dag, men veldig usikker på hva som skjer i livmoren min. Har ikke vært så aktiv her pga usikkerheten og at jeg er redd for å glede meg for mye for tidlig, om dere forstår. Vil begrense skuffelsen hvis det går galt...

Vel, historien min er i alle fall slik:

Testet på lørdag pga blødninger til "feil tid" (ante ikke at jeg var gravid pga en TR lignende blødning ett par uker før). Fikk klart positive tester! Blødde i to døgn (mindre enn vanlig mens), så trodde jeg hadde mistet. Har tatt flere billigtester i dagene etterpå, og alle har blitt svakene enn de på lørdag.

Målte HCG hos legen på mandag og tirsdag med bare 19 timers mellomrom (5+6 og 6+0), og fikk svar i dag. Det var faktisk en stigning, men ikke så stor... Gikk fra 95 til 105, nok til at jeg har ett lite håp, men ikke nok til at jeg slapper av. Tenker at det lave nivået, og den lave stigningen kan tyde på MA... (105 ved 6+0 liksom...).

Vel, skal inn og måle på nytt på mandag og på UL neste fredag, så må bare smøre meg med tålmodighet :-)

I går begynte puppene mine å bli ømme og jeg begynte å få mensmurringer i magen. Kan jo tyde på at en blødning er på vei, men ingen tegn til det enda. Forstår meg ikke på denne kroppen altså! o_O

Hei :) Koselig at du henger her med oss! Skjønner godt at du har holdt litt tilbake. Kjenner følelsen. Man er redd for å gi alt, og sitte igjen med en enorm skuffelse.

Krysser fingrene for deg og satser på at alt er i skjønneste orden :) :)

Sender deg en klem!

Jeg er i akkurat samme sko som deg. Tok hcg på tirsdag og da var den 120 og på torsdag var den bare 135. Og jeg er 5+4 idag..

Kjenner jeg har gledet meg for mye og er allerede skuffa og forbereder meg på det verste. Skal på UL imorgen, kun for å se om det faktisk er i eller utenfor livmoren. Klarer ikke vente helt til mandag for å ta ny hcg og få svar på tirsdag. Dette er grusomt. Timene på jobb idag har gått sakte. Ikke et sted jeg vil være nå..

Sender deg en god klem <3

Jeg er i akkurat samme sko som deg. Tok hcg på tirsdag og da var den 120 og på torsdag var den bare 135. Og jeg er 5+4 idag..

Kjenner jeg har gledet meg for mye og er allerede skuffa og forbereder meg på det verste. Skal på UL imorgen, kun for å se om det faktisk er i eller utenfor livmoren. Klarer ikke vente helt til mandag for å ta ny hcg og få svar på tirsdag. Dette er grusomt. Timene på jobb idag har gått sakte. Ikke et sted jeg vil være nå..

Sender deg en god klem <3

Har klart å holde litt igjen her, men er utrolig slitsomt å gå rundt å lure. Etter svaret fra legen i dag, fikk jeg bittelitt håp, men nå var jeg nettopp på toalettet, og da var det litt blod på papiret :( Går nok ikke veien dette...

Sender en god klem til deg også

Har klart å holde litt igjen her, men er utrolig slitsomt å gå rundt å lure. Etter svaret fra legen i dag, fikk jeg bittelitt håp, men nå var jeg nettopp på toalettet, og da var det litt blod på papiret :( Går nok ikke veien dette...

Sender en god klem til deg også

Det er veldig slitsomt å ikke vite... :-( jeg har ikke blødd i motsetning til deg. Har mest lyst til å legge meg til å sove og ikke stå opp før mandag...

Lykke til:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp