Henger litt her også

Polying

Forumet er livet
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Hei, hei!

Har termin 25. september. Går jeg bare noen få dager over tiden havner jeg altså i oktober. Håper derfor det er greit at jeg henger her også? :)

Gleder meg til å bli kjent med dere.

Polying

Hyggelig at du titter innom oss også. Jeg har jo en halv fot i septemberklubben selv. Veldig greit å helgardere seg.

Velkommen :) bare å henge her :)

Velkommen! Jeg er også i begge klubbene :D

Velkommen hit også :D

Koselig det :-) Selv har jeg termin 10.10., men har stor risiko for å føde fra ca 1 mnd før, så har vel i grunnen tenkt at jeg skal henge litt mer på september også :-)

Jeg var i begge klubbene, men med termin først den 14. og så den 11., så føler jeg det er veldig optimistisk å forvente fødsel i september :P

Jeg går andre veien. Med termin 29.oktober er det stor sjanse for novemberbarn så jeg henger litt der. Men det er ikke så mye aktivitet der som her :hilarious:

Jeg går andre veien. Med termin 29.oktober er det stor sjanse for novemberbarn så jeg henger litt der. Men det er ikke så mye aktivitet der som her :hilarious:
Ikke enda, kanskje. Det tar seg vel opp. :)

Hyggelig å se så mye folk jeg kjenner til fra September-gruppa her også. :)

Velkommen hit :) Jeg har termin 3 oktober og føder nok i september da jeg tidligere har blitt igangsatt i uke 37, men trives så godt her ;)

Ja selvfølgelig er du velkommen ❤ har termin 21 oktober men kikker litt i september gruppa siden det ble prematur sist.

Velkommen til oss. Jeg har litt ben begge steder siden jeg ble satt i gang 5 uker før sist gang.

Velkommen!:happy: Jeg henger både i oktober og november, med foreløbig termin 29.oktober så forbereder jeg meg på novemberbarn:D

Hyggelig å se så mye folk jeg kjenner til fra September-gruppa her også. :)
Fortsatt ikke "orket" å sette meg inn i flere terminforum:hilarious: Kan bli alt fra jun-sept, så litt mye å holde styr på:bag:
Men gøy å se deg her :)

Jeg klarer såvidt å følge med på mai 16 forumet i tillegg til her (og der er det ikke akkurat mye liv lenger) dere er rå på forum altså:D

Jeg klarer såvidt å følge med på mai 16 forumet i tillegg til her (og der er det ikke akkurat mye liv lenger) dere er rå på forum altså:D
Mai15 forumet er helt dødt, dessverre. Enda godt jeg har dere :D

Back
Topp