Henger litt etter!

Mammisen

Februarlykke 2015
Hei alle sammen!

Formen min har vært helt elendig, så jeg har rett og slett ikke orka å komme meg inn på forum før nå.. Men nå er jeg klar! :D

Jeg er 26 år gammel og sykemeldt fra jobb pga kvalme og nå bekkenløsning i tillegg.. Vi får altså nr 2 i siste halvdel av februar, vi har en kjekkas på 2 år fra før:happy: Bor i Skien med mann, barn og to katter, og så det var flere fra disse traktene! Spennende!

Håper dere alle har et fint svangerskap. Jeg ser frem til å bli kjent med dere!
 
Kjedelig når kroppen ikke henger helt med..., men så godt at du har kommet deg inn på forumet :D Jeg er fra Tønsberg, mann og hund, men førstegangs gravid her
 
Velkommen! :) Kjipt med formen. Selv har jeg måttet ha små pauser fra forumet fordi jeg har blitt kvalm av å tenke på det i blant! Haha! Hvor langt er du i svangerskapet? :)
 
Velkommen! Kjenner til den at man rett og slett ikke orker forum når formen er så dårlig, da har man nok med det som er absolutt nødvendig [emoji4]
 
Kjedelig når kroppen ikke henger helt med..., men så godt at du har kommet deg inn på forumet :D Jeg er fra Tønsberg, mann og hund, men førstegangs gravid her
Er slitsomt å føle at man ikke strekker helt til ja, men ting får ta litt lenger tid, så blir det bra.. Hehe. Gratulerer med førstemann!:joyful:
 
Velkommen! :) Kjipt med formen. Selv har jeg måttet ha små pauser fra forumet fordi jeg har blitt kvalm av å tenke på det i blant! Haha! Hvor langt er du i svangerskapet? :)
Hehe kjenner til det. Av og til orker jeg ikke se på telefonen, blir så kvalm av det..! Haha. Jeg er 13+4 idag om jeg følger min egen termin. Får ny etter TUL på torsdag. Du da?:happy:
 
Hehe kjenner til det. Av og til orker jeg ikke se på telefonen, blir så kvalm av det..! Haha. Jeg er 13+4 idag om jeg følger min egen termin. Får ny etter TUL på torsdag. Du da?:happy:
Haha, ser den :p Så spennende med ul! Jeg er 15+1 :) Var på ul 13+3 og fikk se en nydelig liten baby! Så du kan glede deg :)
 
Haha, ser den :p Så spennende med ul! Jeg er 15+1 :) Var på ul 13+3 og fikk se en nydelig liten baby! Så du kan glede deg :)
Åååh.. Så stas♡ Jeg gleder meg veldig, og nå har samboeren begynt å uttrykke litt forventninger og. Da blir det bra. Gleder meg til å vise storebror bilder, selvom han tror det er biler som er inni magen min..

Fikk du vite kjønn?
 
  • Liker
Reactions: HJT
Åååh.. Så stas♡ Jeg gleder meg veldig, og nå har samboeren begynt å uttrykke litt forventninger og. Da blir det bra. Gleder meg til å vise storebror bilder, selvom han tror det er biler som er inni magen min..

Fikk du vite kjønn?
Herlig! Biler! Haha :D Nei, vi fikk ikke det. Navlestrengen lå akkurat over :p men da kan vi heller glede oss litt ekstra til ordinær ul ;)
 
Herlig! Biler! Haha :D Nei, vi fikk ikke det. Navlestrengen lå akkurat over :p men da kan vi heller glede oss litt ekstra til ordinær ul ;)
Det er sant! Oul er så spesielt♡ Håper vi får vite det på torsdag, jeg er så utålmodig atte... Haha.
 
Back
Topp