Henger litt etter? Flere som ikke

klatremusa

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Junibarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Føler vi henger etter..er det flere som ikke krabber ennå? :)
 
Hun krabber ikke,men har ålet seg frem i et par mnd. Nå har hun så vidt begynt å reise deg opp på knærne, så vet ikke om ho bare dropper krabbinga?
 
Krabber ikke her heller, men har ålet siden litt før han ble 6 mnd :) står i krabbestilling, men legger seg ned når han skal framover. Men han reiser seg opp over alt nå da :p
 
Åler seg, har gjort det i 2mnder, men krabber ikke ennå :) står bare på alle fire å gynger. Hun blir 9mnder den 20.
 
Åler seg framover, står på alle fire, reiser seg opp på knærne, og har såvidt tatt et lite krabbesteg ;)
 
Krabber ikke, bare åler. Vært oppe på knærne et par ganger men det er ikke noe hun driver noe særlig med nei.
 
Hun krabber ikke,men har ålet seg frem i et par mnd. Nå har hun så vidt begynt å reise deg opp på knærne, så vet ikke om ho bare dropper krabbinga?
Helt vanlig at de reiser seg etter ting før se krabber. Har iallefall alle mine tre gjort :)
 
Krabber ikke lillemannen vår heller, ikke antydninger engang. Vi legger ham på krabbestilling av og til, da står han og gynger litt og så legger han seg på magen eller setter seg. Han foretrekker å komme seg frem på rumpa fortsatt :rolleyes:
Han er 9 mnd og 1 uke gammel.
 
Krabber ikke lillemannen vår heller, ikke antydninger engang. Vi legger ham på krabbestilling av og til, da står han og gynger litt og så legger han seg på magen eller setter seg. Han foretrekker å komme seg frem på rumpa fortsatt :rolleyes:
Han er 9 mnd og 1 uke gammel.

Men så lenge de kommer seg frem..:) er bare jeg som er litt utålmodig tror jeg.. det skjer vel plutselig
 
Snuppa her krabber, og var tidlig ute (6,5mnd), men viser enda ikke antydning til å sette seg.. Så foran på noe, og bak med noe annet ;)
 
Min har begynt å krabbe litt, reiser seg opp og går litt mens han holder seg fast, og sitter selv. Alt har han begynt med nå iløpet av et par uker. Så blei plutselig stor utvikling på kort tid ;) Han blir 9 mnd i morgen :)
 
Min har begynt å krabbe litt, reiser seg opp og går litt mens han holder seg fast, og sitter selv. Alt har han begynt med nå iløpet av et par uker. Så blei plutselig stor utvikling på kort tid ;) Han blir 9 mnd i morgen :)
Sånn gjorde vårt andre barn; Var ikke tidlig ute med krabbing, men samme uka hun tok den reiste hun seg opp også. :smug: Lurer på om lillebror kanskje også gjør likedan.
 
Her begynte snuppa å krabbe når hun var 5,5 mnd og reise seg ved 6mnd og nå blir hun 9 mnd på lørdag og hun løper med sofakanten og går rundt overalt så lenge hun har noe å holde i.. klarer også å stå helt alene i ca 1 min. Håååper hun venter en stund til før hun slipper seg. Føler hun aldri har Vært baby :(
 
Her begynte snuppa å krabbe når hun var 5,5 mnd og reise seg ved 6mnd og nå blir hun 9 mnd på lørdag og hun løper med sofakanten og går rundt overalt så lenge hun har noe å holde i.. klarer også å stå helt alene i ca 1 min. Håååper hun venter en stund til før hun slipper seg. Føler hun aldri har Vært baby :(

Ca samme tidspunkt ting skjedde hos vår også. Står lengre og lengre alene nå. Føler også at vi har mistet så mye babytid :p
 
Nå reiser hun seg opp etter ting over alt, og sitter mye på knær på gulvet. Men fortsatt står hun bare å gynger på alle fire. Ålinga går ennå fortere enn før nå. Søstra gikk da hun var på denne alderen :p rart å tenke på!
 
Back
Topp