Her har lille plutselig begynt å henge i puppen på kvelden
Hadde vært greit om det betød søvn på natten, men våkner likevel hver 2. time for mat. Flere som har det sånn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denneMhm... sulten heletiden på kvelden og våkner ofte på nettene. I tillegg er det ofte 'morning' klokken 0400..
Oi!! Flytter du ham fra det ene til det andre på samme amming? Noen ganger fungerer det her. Men, tror lille har blitt lat ved puppen. Har så mye melk at hun ikke gidder å måtte suge for detTror vi har økedøgn. Ammet 14 ganger forrige døgn og brukte 7-8 timer på det... UtslittSer ut til at dagen starter sånn nå også
Føler ikke jeg strekker til for han. Lurer på hvor lenge der skal være sånn.
6 amminger fra midtnatt og til nå.
Oi!! Flytter du ham fra det ene til det andre på samme amming? Noen ganger fungerer det her. Men, tror lille har blitt lat ved puppen. Har så mye melk at hun ikke gidder å måtte suge for detresultatet er at hun egentlig ikke blir mett
![]()
Det kommer nok veldig ann på hvor godt babyen suger, så det må tilpasses individuelt. Noen suger i 5 min og får i seg nok, andre i 50 min.Ja, det tar sin tidBruker å amme minst 15 min på hver side og han er så intens
Helsesøster sa at man ikke må amme kort på begge pupper for da får de bare skummet melk og ikke den fete som kommer sent i ammingen
Han har gulpet siste døgnet så tror han får nok
![]()
Ja, tror nesten en må føle hva som er rett for sitt barnDet kommer nok veldig ann på hvor godt babyen suger, så det må tilpasses individuelt. Noen suger i 5 min og får i seg nok, andre i 50 min.
Det var det som var så synd...at manualen ikke fulgte medJa, tror nesten en må føle hva som er rett for sitt barnDe kommer ikke med lik bruksanvisningen
![]()