Henger etter...

Miss Independent

Elsker forumet

føles sånn iallefall.

Først igår ble eskene med babyklær (4 esker), babyting + vogna hentet fra loftet. Nå gjenstår å vaske klærne, vaske vogna +++++++ Gutterommet er ennå ikke på plass!!

Har heller ikke begynt å handle inn ting som trengs...

Om 2 uker er det ferie (reiser bort). Også er det august. Jees, tiden flyr!!

Hvordan er det med dere andre? Er alle liksom klare, og bare venter??

Bare å slappe av. Har nesten ikke gjort noe vi. Har ikke planlagt babyrom engang. Der står det bare masse skrot! Har kjøpt bittelitt klær + fått litt og så har jeg bestilt vogn. Ellers så mangler det meste gitt. Jeg er ikke så veldig stressa heller da så jeg får vel sjokk når jeg skal handle alt og begynne å styre :p Men tror det er mest mannen sin skyld at det går så sakte med oss. Tror ikke han helt forstår hvor mye som må ordnes :p 

he he sånn har vi det og. Har ikke gjort noe, annet enn å hente opp ekene med babytøy. Ingenting er handlet inn eller ordnet. kjenner det stresser meg litt ja, men nå går pengene først på ferie, så får vi komme i orden i August og Sep. Så får vi bare håpe at snuppa ikke melder sin ankomst flere uker før termin:)

Føler egentligjeg ligger nokså i rute, selv om en del mangler. Har kjøpt vogna brukt så den må fikses litt og vaskes. Seng, stellebord (en kommode med pute på landet vi på) er kjøpt inn, sammen med en del ting som vippestol, sengetøy/dyne osv. Av klær mangler jeg enda endel i de små størrelsene, men jeg er lovet at jeg skal få arve endel så venter til jeg får sett hva som kommer der.
Jeg skal ha eksamen i slutten av august så det er litt deilig å ikke ha altfor mye igjen på listen. I tilfelle.

her stresser jeg ikke så veldig mye akkurat nå, det er jo enda 2,5 måneder til termin. Har planer om å gjøre de store innkjøpene i august, vi har jo ingenting så alt må handles inn. Har til nå kjøpt vogn, stellebord og klær så det er endel som gjenstår. Så regner jeg med at jeg begynner å vaske klær og klargjøre alt i midten/slutten av august, da har jeg fri og mye tid når mannen er ferdig med ferie. 

jeg henger og veldig etter, har ikke fått gjort noen ting nesten enda.. men er sykemeldt resten av svangerskapet nå så håper jeg skal få gjøre en del da :)

Her har vi alt fra før.Stellebordet står på badet ennå , siden vesla har nettopp sluttet å bruke det.Trenger ikke kjøpe noen klær , her arves alt fra storesøster.Å vaske de tar en dag.
Vi har alt av utsyr som trengs fra før og vogna har vi fått i hus.

Noe babyrom skal vi ikke ha , minsta sover nok hos oss det første året som de andre har gjort og så skal hun dele rom med storesøster.
Siden jeg har flaskebarn trenger vi bare å kjøpe nye flaskesmukker evt hvis det ikke går å amme.
Så her er vi meget avslappet denne gangen

Har ikke tenkt tanken på å hente ned babyklærne fra loftet enda. Vi har såvidt begynt å planlegge oppussing av babyrommet, selv om babyen kommer til å sove inne hos oss i begynnelsen, greit å slippe å male osv etter babyen er født.

Du er nok ikkje aleine :) Har kun handla vogn og litt klær.. Tar resten når det nærmer seg :-)
Er liksom ikkje så mykje ein får gjort om ein ikkje har leiligheit å fikse i enda.. :-P

Her er absulutt alt klappet og klart...men har vel egentlig noe med at jeg er unormal og ikke du ;) Det er vårt første lille nurk, så veldig stas å vaske babyklær, henge de i skap, montere alt av møbler og gjøre rommet klart. I tillegg er det første barnebarn, tantebarn og oldebarn på alles kanter, så to tussete familier har bistått oss godt med innkjøpene ;)

Føler jeg er i gang, men vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne! Puha! Alt ordner seg 

Føler egentlig ikke vi har kommet så fryktelig langt her heller.. Bilstolen er kjøpt da, så den får vi om et par uker. Vogna kommer i hus førsten på august. Ellers er det bare klær vi har handlet inn.. Akkurat ferdig med å male rommet til storesøster som også skal bli lillebror sitt etterhvert! ;)

Må vel ta en handlerunde snart, har hvertfall skrevet ned det vi trenger før den lille kommer :)

Jeg føler at det er så mye som må ordnes, men egentlig så har vi lite igjen;p jeg har en del klær, tipper pappaen springer ut og kjøper en del etter babyen kommer ut, det gjorde han sist, kom tilbake til sykehuset med pakker med klær da;) ellers mangler vi bare stellebord og kommode (de er to i en), men det er liksom ikke det aller viktigste, så om det ikke er på plass er det ikke så farlig. Er mest kosen med å ha d klart synes jeg da;) har vuggen klar, og vognen er bestilt, det er også vippestol og stellebag samt noe utstyr også. Trenger en brystpumpe, så har vi alt "stort" klart egentlig. Bilsete har vi fra før av så;)

Jeg føler at det er så mye som må ordnes, men egentlig så har vi lite igjen;p jeg har en del klær, tipper pappaen springer ut og kjøper en del etter babyen kommer ut, det gjorde han sist, kom tilbake til sykehuset med pakker med klær da;) ellers mangler vi bare stellebord og kommode (de er to i en), men det er liksom ikke det aller viktigste, så om det ikke er på plass er det ikke så farlig. Er mest kosen med å ha d klart synes jeg da;) har vuggen klar, og vognen er bestilt, det er også vippestol og stellebag samt noe utstyr også. Trenger en brystpumpe, så har vi alt "stort" klart egentlig. Bilsete har vi fra før av så;)

Ta det helt med ro :-)

Har ikke fått gjort noe særlig enda, men for første gang er barnerommet klart før fødselen :-)

Har så vidt begynnt å tenke på å rote fram barneklær, kluter, og tepper. Har bestillt nye hjul til den gamle vogna, men har ikke rotet fram vogna riktig enda, skal kjøpe barnesete til bil men vet ikke helt hvilket enda.. ......det er fortsatt god tid

Back
Topp