Hengemage?

Kitty

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Har tatt opp treningen i det siste med daglige øvelser som også skal styrke hofter, mage og rygg. Men ser veldig tydelig at jeg har fullstendig hengemage nå. Mini er forresten 14 mnd, og jeg har trent jevnlig hele tiden, men har ikke fokusert virkelig på mage før nå. Når jeg tar f.eks armhevinger så når magen bakken før ansiktet :wacky:

Andre som har dette problemet? Evt noen tips? Å stabilisere magemusklene hjelper ingenting.

Det er forresten snakk om ett område på ca 15*20 cm som henger mellom 10 og 15 cm ned :blackeye:

Ville hørt med lege, hvis det er kun løshud må det nok fjernes kirurgisk

Ville hørt med lege, hvis det er kun løshud må det nok fjernes kirurgisk
Det er nok ikke løshud, virker som om det ikke er magemuskler i det hele tatt. Når jeg prøver å trekke magen inn så skjer det ingenting. Men ja, skal høre med lege neste gang jeg er der. Gjør uansett regning med at de ikke gjør noe før man regner seg ferdig med svangerskap.

Det er nok ikke løshud, virker som om det ikke er magemuskler i det hele tatt. Når jeg prøver å trekke magen inn så skjer det ingenting. Men ja, skal høre med lege neste gang jeg er der. Gjør uansett regning med at de ikke gjør noe før man regner seg ferdig med svangerskap.
Har du vært å sjekket at du ikke har delte magemuskler?

Back
Topp