Hengemage ..alt henger

Jeg gikk opp 20
Kg for et par år siden. Og det var uten å ha noe barn eller graviditet å skylde på[emoji23] jeg begynte å kutte ned på karbohydrater. Bytte ut et måltid av gangen med salater eller rent kjøtt.
Herregud som de kiloene raste av! Det kan absolutt anbefales. Start med ett måltid om dagen feks. Man blir mett på en mye mer behagelig måte.
Og jeg trener heller ikke, er for lat til det[emoji23]
 
Jeg gikk opp 20
Kg for et par år siden. Og det var uten å ha noe barn eller graviditet å skylde på[emoji23] jeg begynte å kutte ned på karbohydrater. Bytte ut et måltid av gangen med salater eller rent kjøtt.
Herregud som de kiloene raste av! Det kan absolutt anbefales. Start med ett måltid om dagen feks. Man blir mett på en mye mer behagelig måte.
Og jeg trener heller ikke, er for lat til det[emoji23]

Wow, så gøy ! Ja d er ikke alltid så mye som skal til liksom [emoji4]
 
Står stille her også... Raste ned 12 kg etter fødselen, men er fortsatt 20 kg fra startvekta [emoji85] Virker som det er det samme hva jeg spiser eller ikke spiser, står stille uansett [emoji53] Vet lavkarbo funker for meg pga pco'n, men tørr ikke pga amminga.. Får bare gå rundt med hengemage en stund ser det ut til.
 
Gikk opp 27 kg i gravidet nr 1, så 24 kg no. Ks både sept-15 og sept-17.. Gikk faktisk ned alle kg etter nr 1, mangler 4 kg på vekta no. Men - kroppen er så slapp! Magen henger og er skikkelig blaut [emoji17] Hjelper ikkje akkurat at musklane er delt endå.. Har fått meg personlig trener 1 gang i veka og så har eg begynt på morbarn trening 1 gang i veka - håper det skal hjelpe! Mannen jobber turnus 4-4, så får ikkje trent på kveldane i det heile tatt, gleda meg til finevær så eg får trilla meg i form [emoji106]
 
Back
Topp