Hengemage ..alt henger

Denne graviditeten gikk jeg opp 10 kg mer med enn med første !
Og så gikk jeg ned rett etter fødsel, men nå er jeg like tung som da jeg var gravid
Føler alt henger, og ingenting passer

Mens alle andre rundt meg raser ned i vekt , og kan gå i samme klær som før!

Jeg hadde veldig søtsug når baby ble født og var helt vill etter sjokolade , men nå er det såvidt jeg rører det , og da kun på lørdager !
Spiser vanlige porsjoner til måltidene , spiser meg aldri overmett...
Går turer med vogn osv men vekta står bom stille!

Flere som erfarer det samme ?

Denne graviditeten gikk jeg opp 10 kg mer med enn med første !
Og så gikk jeg ned rett etter fødsel, men nå er jeg like tung som da jeg var gravid
Føler alt henger, og ingenting passer

Mens alle andre rundt meg raser ned i vekt , og kan gå i samme klær som før!

Jeg hadde veldig søtsug når baby ble født og var helt vill etter sjokolade , men nå er det såvidt jeg rører det , og da kun på lørdager !
Spiser vanlige porsjoner til måltidene , spiser meg aldri overmett...
Går turer med vogn osv men vekta står bom stille!

Flere som erfarer det samme ?

Graviditetskiloene satt godt på til Filip ble rundt 3 mnd, da begynte det å gå nedover for meg iallefall. Jeg legger på meg bare av å se mat, så jeg må være veldig streng med meg selv. Trening utgjør veldig lite for min del, så mest fokus på mat.
Jeg veier nok 15-20 for mye i forhold til høyde, men men. Det går sakte, men sikkert nedover. Hos meg er lår og legger verst... legger nesten bare på meg der [emoji23]

Ja! Følte meg normal etter første fødsel, men det tar jammen meg på å føde to barn på to år[emoji85] Orker ikke å gå på vekta, for jeg føler ikk det er vekta som er problemet, men her henger også det meste[emoji6] Føler meg ikke fresh akkurat...

Jeg er så sykt sulten for tida, så ... Jeg kan jo selvsagt skylde på graviditet og amming, men tror at røykeslutten egentlig har endel av skylden for meg.

Her setter lagrene seg på hofta og magen. Vist nok de stedene amminga skal slike fettet fra, men har dessverre ikke sett så mye til det enda :p

Det henger ikke så mye, men magen er ikke som før nei. Jeg er litt redd for at det må trening til for å bli kvitt siste rest av deigen på magen, men dessverre så gidder jeg ikke å trene:P Så da får den bli der da.

Jeg raste ned i vekt i starten mens jeg ammet, men etter ammeslutt og det at ting har stabilisert seg mer i hjemmet har jeg fått en voldsom matlyst igjen. Så nå raser jeg oppover i tillegg til den ekstra polstringen jeg fikk rundt magen pga. graviditeten. Vurderer å begynne med hjemmetrening i tillegg til trilleturene, men er så tiltak :P

Graviditetskiloene satt godt på til Filip ble rundt 3 mnd, da begynte det å gå nedover for meg iallefall. Jeg legger på meg bare av å se mat, så jeg må være veldig streng med meg selv. Trening utgjør veldig lite for min del, så mest fokus på mat.
Jeg veier nok 15-20 for mye i forhold til høyde, men men. Det går sakte, men sikkert nedover. Hos meg er lår og legger verst... legger nesten bare på meg der [emoji23]

Er så sykt kjedelig når en er streng med mat og trener, men står stand by!
Her er lår og mage stort ! Underlivet ser ut som en hengemage det også [emoji51]

Jeg er så sykt sulten for tida, så ... Jeg kan jo selvsagt skylde på graviditet og amming, men tror at røykeslutten egentlig har endel av skylden for meg.

Her setter lagrene seg på hofta og magen. Vist nok de stedene amminga skal slike fettet fra, men har dessverre ikke sett så mye til det enda :p

Jeg også !
Spiser mye mer men er like sulten 2 t etter! Husker jeg ble slankere når jeg kuttet amming sist! Og ved jobbstart! Men ville helst sett at det slapp tidligere

Det henger ikke så mye, men magen er ikke som før nei. Jeg er litt redd for at det må trening til for å bli kvitt siste rest av deigen på magen, men dessverre så gidder jeg ikke å trene:P Så da får den bli der da.

Jeg gleder meg til å få trene skikkelig men nå er ikke det så godt! Mini henger på puppen hele tiden og flaska nekter han , så da får vi avvente med treningsstudio og holde oss til turer og hjemme øvelser

Jeg raste ned i vekt i starten mens jeg ammet, men etter ammeslutt og det at ting har stabilisert seg mer i hjemmet har jeg fått en voldsom matlyst igjen. Så nå raser jeg oppover i tillegg til den ekstra polstringen jeg fikk rundt magen pga. graviditeten. Vurderer å begynne med hjemmetrening i tillegg til trilleturene, men er så tiltak :P

Ja, det er søren ikke lett!
Dreit jo i magen og elsket den som gravid ! Men har en jobb foran meg med å bli kvitt den[emoji85]

Her henger alt og slenger, begynner å innse at det som tidligere var spretne fine pupper har blitt slappe skinnposer. :hungover:
Mage,rumpe og lår er et kapittel for seg selv. Men med det sjokolade-inntaket jeg har om dagen så er det nesten ikke lov å klage på at vekta ikke går riktig veien :hungry:

Pga bekkenvondt har jeg ikke fått bevegd meg noe særlig, og da jeg fortsatte med samme matinntak som under graviditeten gikk vekta rett opp igjen! Er nå nesten like tung som på slutten av graviditeten!!!!
Magen ser ut som en 5 mnd gravidmage med litt ekstra heng nederst! Og lårene er så store at dongeribukser er vanskelig å få på.
Tights og skjørt funker bedre, men ser ikke så bra ut. Det sliter på selvbildet ja!

Men nå er bekkenet på bedring pga fysioterapi og motivasjonen er mye bedre, jeg har ikke spist godis siden nyttår og prøver å spise mindre posjoner mat. Men det er hardt! Jeg får ikke trent mye, men alt er bedre enn ikke noe!

Føler man er i en slags unntakstilstand!
Må bare ta tiden og tålmodigheten til hjelp her!

Jeg raste ned i vekt i starten mens jeg ammet, men etter ammeslutt og det at ting har stabilisert seg mer i hjemmet har jeg fått en voldsom matlyst igjen. Så nå raser jeg oppover i tillegg til den ekstra polstringen jeg fikk rundt magen pga. graviditeten. Vurderer å begynne med hjemmetrening i tillegg til trilleturene, men er så tiltak :p
Jeg har kjøpt treningsmatte. Ikke brukt den enda da :D

Jeg gleder meg til å få trene skikkelig men nå er ikke det så godt! Mini henger på puppen hele tiden og flaska nekter han , så da får vi avvente med treningsstudio og holde oss til turer og hjemme øvelser

Det er noe som heter livegym.no, live instruktørvideoer for 50 kr i måneden. Jeg vurderer å prøve ut det for å trene hjemme. Ha noen som pusher meg på live video :)

Back
Topp