Hengekøye[emoji7]

Deiga88

Betatt av forumet
IMG_1628.JPG Altså, verdens beste investering nå i varmen! Kan flyttes rundt der det er skygge, beina får hvile høyt, og jeg ligger mye bedre enn om jeg ligger flatt! Vurderer seriøst å sove ute i natt, inne er det badstu. I hengekøya ute er det 22grader nå [emoji1305] Perfekt!

Hvordan kommer du deg ut av den der? Jeg klarer ikke å ta en halv sit-ups en gang., Sliter med å komme meg opp av senga og det etter jeg har velta meg over på siden[emoji23] Jeg hadde garantert deiset rett i gulvet... Men det så godt ut da[emoji23][emoji108]

Hvordan kommer du deg ut av den der? Jeg klarer ikke å ta en halv sit-ups en gang., Sliter med å komme meg opp av senga og det etter jeg har velta meg over på siden[emoji23] Jeg hadde garantert deiset rett i gulvet... Men det så godt ut da[emoji23][emoji108]

Skal ikke si at jeg er så grasiøs der jeg velter meg både i og ut igjen[emoji23] men gått bra enn så lenge [emoji85]

Gubben har så lyst på hengekøye! I dag skulle jeg gjerne hatt det, har vært supervarmt! Må se om jeg får tak i en tror jeg :)

Back
Topp