henge vugge noen erfaringer?

Lille kråka

Betatt av forumet
hei hei lurer litt på dette da jeg hadde en venninne som hadde det virka så kjekt, bare dytte litt i den om mårran og ungen sover litt til:) å sånt liker vi:)
sett litt på den byssanlull sin tror den heter det eller leandervuggen åsså purnatur sin hengevugge.
erfaringer? for og imot? spesielt den bysanlull sin åssen er den?

jeg SKAL ha Leandervugge :)))
nesten det eneste jeg skal kjøpe denne gangen...

Vi har en slyngevugge.
Fikk aldri brukt den til storebror siden vi leide da og huseier ikke var gira på svære hull i taket.. Men jeg ser for meg at slyngevugge muligens kan funke bedre enn vanlig hengevugge? Det er mest fordi slynga er lunere, men hva vet vel jeg, vi har jo aldri brukt det før! :p

Lille kråka skrev:
hva er en slyngevugge? har du bilde? prøvde søke på finn men var ingen der:)

fant det:)

Jeg har og litt lyst på en slyngevugge :-)

Jeg har Leandervuggen med himmel til *elsk*
Kun brukt til eldstemann noen få mnd, men i det nye huset vi kjøpte da han var baby, kan jeg ikke henge den i taket.. Så den ligger som ny i esken sin. Vuggen er virkelig å anbefale. Men de vokser jo fort ut av dem, mtp når de begynner å krele litt rundt på egenhånd.. Nydelig vugge ihvertfall :)

Kusina mi hadde en, og den var kjempefin. Vi valgte ikke å kjøpe, da den fort blir for liten. For bare noen få mnd bruk, synes jeg den er litt dyr.

leander vuggen er nydlig =) ca d eneste jeg vet jeg VIL ha :) hehe... den og brun vogn 

Jeg vurderer også en slik!Har en stor unghund på ett 1år når babyen kommer og hun er så høy at jeg ser for meg at hun rekker oppi den vanlige vugga vår.Har liksom ikke lyst på en baby som blir rundslikka vert gang den lager en lyd.

Jeg har også lurt på å lage selv =) 

Back
Topp