Hender

jealie26

Gift med forumet
Har deres små oppdaget hendene sine enda? fikk sånn mail fra pampers hvor det stod at nå er det vanlig at de har oppdaget hendene sine og de ligger å leker med de... det har ikke skjedd her, de kaver i alle retninger, men hun vet ikke det er hennes enda....

Hun spiser ofte på dem, og prøver å få tommelen inn i munnen... that's it! [:)][:)]

Men jeg tok et søtt bilde av hendene hennes i går... [:D][:D] 2 mnd gamle hender.... *smelt*

Så nudelige hender da...de begynner å bli litt mer fyldige nå her og..hehe, søtt[:)] hun sutter på de her og, gjort siden dag èn...

Nei, ingenting er vel mer nydelig enn baby hender og føtter??? [:)][:)][:)]
De begynner vel snart å leke med dem også.. alt i sitt eget tempo tenker jeg... [:)]

Hun ligger ofte å sutter på tommelen om natta og hele hånden på dagen dersom hun er sulten. Men, har aldri sett henne ligge å se på henda sine. Tviler på at hun vet de er der.. [:)]

ORIGINAL: Divinity

Hun ligger ofte å sutter på tommelen om natta og hele hånden på dagen dersom hun er sulten. Men, har aldri sett henne ligge å se på henda sine. Tviler på at hun vet de er der.. [:)]

samme her

Her går armer og bein i alle retninger om dagen. Har ikke så mye kontroll på armene enda, for det skjer rett som det er at han klasker til seg selv i ansiktet...

ORIGINAL: Nesing

ORIGINAL: jealie25

Har deres små oppdaget hendene sine enda? fikk sånn mail fra pampers hvor det stod at nå er det vanlig at de har oppdaget hendene sine og de ligger å leker med de... det har ikke skjedd her, de kaver i alle retninger, men hun vet ikke det er hennes enda....

Det kommer plutselig, tro meg! Da finnes det overhodet ikke noe annet som er mer spennende enn hendene! Komisk å se på. [:)][;)]

Hehe...det vil jeg tro[:D] Når oppdaget din hendene sine da?

theo suger på tommelen!

ORIGINAL: Trine82

ORIGINAL: Divinity

samme her

Signerer jeg også [:)] Det kommer nok [;)]

Tommy har begynt og oppdage sine for han gnir seg i øynene når han er trøtt [;)]

07.07.07 var første gangen jeg oppdaga at hun lå og studerte hendene sine..
Tror jeg kommer til å huske den datoen, ja[:D]

Men kontroll? nah[8D]

Back
Topp