hender som dovner av amming?

liillemyy

Gift med forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei! lurte bare på om noen sliter med det samme som meg; siden jenta kom til føles det ut som hendene mine er blitt dovne og skjelvende. kan dette komme av amminga? ene fingeren min lever sitt eget liv noen ganger :hilarious:
har total helseangst og har allerede googlet meg frem til div farlige sykdommer:grumpy:

- skal såklart taes opp med lege på 6 ukers kontroll om det ikke gir seg
 
Hei! lurte bare på om noen sliter med det samme som meg; siden jenta kom til føles det ut som hendene mine er blitt dovne og skjelvende. kan dette komme av amminga? ene fingeren min lever sitt eget liv noen ganger :hilarious:
har total helseangst og har allerede googlet meg frem til div farlige sykdommer:grumpy:

- skal såklart taes opp med lege på 6 ukers kontroll om det ikke gir seg
Hendene mine kjentes også helt rare ut en stund. Tror det var fordi jeg spente meg en del under amming og så strøk jeg så mye over ryggen og utenpå pledd at jeg ble helt nummen i håndflaten. Ble bedre når jeg slappet mer av.
Om det er det samme for deg er jo ikke godt å si, men en god og avslappende ammestilling (med ammepute?) skader i alle fall ikke :)
 
Det er ingenting ved amming som skulle tilsi at det er den som er skyld i nummenheten, med mindre du bærer/holder barnet i en stilling som gjør at blodsirkulasjonen sliter litt. Mest sannsynlig er det bare et tilfelle av post partum carpal tunnel. Helt ufarlig, og det går som regel over av seg selv. :)
 
Back
Topp