Hender det at....

Snickers

Gift med forumet
...du lurer på noe om andre her inne? Sitter du å lurer på ting uten at du tør spørre? Ikke at noen her har meldeplikt om hvordan det f.eks går med dem-----men felleskapet her inne gjør ihvertfall sitt til at jeg lurer---noen ganger ;-)

jaaa! jeg lurer sånn på hvordan det gikk med hun (som vi har ropt på på facebook) på ord. ul! 

kanskje viss vi tagger navnet hennes der så vil hun svareemoticon

jepp! :)

Godt det ikke bare er meg! Hihi! Kansje vi kan lage en spørsmålstråd---hihi

Spørsmåls tråder er jo gøye då =)

SC, mener du el nino? Det står bra til med henne, og hun vet kjønnet. Kanskje hun vil si det her selv.

Menneh, ja, det er alltid noe å lure på om alt og alle. Kjør i gang spørsmål, så kanskje det blir litt action her inne. emoticon

CrazyBeautiful skrev:
SC, mener du el nino? Det står bra til med henne, og hun vet kjønnet. Kanskje hun vil si det her selv.

Menneh, ja, det er alltid noe å lure på om alt og alle. Kjør i gang spørsmål, så kanskje det blir litt action her inne. emoticon

ja, det var hun jeg tenkte på! var bare redd for å skrike ut etter henne i tilfelle ting ikke var bra, men suuupert at alt er fintemoticon  håper hun da kanskje vil avsløre kjønnet til oss snart. 

Ja det gjør jeg :D hehe.. ikke til å legge skjul på det :D 
Men jeg vil ikke spørre, noe private ting må man få låv å ha :)) 

Joooo, det er sant---men er det lov å spørre, å heller få beskjed om at man har lyst til å holde det for seg selv?? ;-)

Selvom jeg har lyst til å vite :D ahahah

Jaa seff :) tenkte bare om det var tema de ikke ville at skulle bli tatt opp eller no sånn. men ikke verre enn å si at det vil de ikke diskutere :D 

Ja, Trone---så sant! ;-)

Man kan bare spørre meg også---hehe!

Jeg tør ihvertfall ikke være først ut med spørsmål!!! Hehe!

jaaaa,... Snickers.. kan du ikke lage spm tråd ? emoticon

Trone skrev:
Hvis noen lurer om noe om meg, så er det jo bare å spørre.
Verste svaret man kan få er "nei, det vil jeg ikke si noe om".

signerer,,,,,

Spør i vei :) Tror det er fint lite jeg ikke kan svare på :)

Lenore1983 skrev:
Spør i vei :) Tror det er fint lite jeg ikke kan svare på :)

Samma her!

Back
Topp