Hender, armer og ben som sovner

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Kan ikke huske å være så mye plaget sist, hvertfall ikke så tidlig. Skal ikke mer til enn at jeg har albumene i 90 graders vinkel i mer enn 5 minutter...

Sent from my iPhone using BV Forum

Æsj, så kjedelig:( Får håpe det bedrer seg litt etter hvert!

Jeg har det likt, eller de sovner bare jeg sitter iro i noen min.. trenger ikke ha de i vinkel engang.. og er jo mye kortere på vei enn deg:-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Må nesten ta strekkeøvelser etter å ha holdt ei brødskive mens jeg spiste den :p

Beina sovner fort her også. Sovner fra tærne og helt opp til hofta.
Beveger på beina når jeg sitter i ro, noe jeg gjør mye da jeg studerer..

Termin 2.februar 2014

Har fått det i en arm. Trolig karpatunnellsyndrom... fingertuppene på høyre hånd sover hele tiden, om natten og morgenen verker hånden og gripeevnen er sterkt redusert til det lir litt ut på dagen... håper bare ikke det blir verre...

Jeg har også carpaltunnel syndrom. Utrolig ekkelt, vondt og kjedelig. Etter nr 2 ble jeg tom operert får å få det bort men det kommer hver gang på nytt når jeg blir gravid...
Håper det forsvinner snart hos deg!

Venter Skatt nr.4

På app'en

Jeg har også carpaltunnel syndrom. Utrolig ekkelt, vondt og kjedelig. Etter nr 2 ble jeg tom operert får å få det bort men det kommer hver gang på nytt når jeg blir gravid...
Håper det forsvinner snart hos deg!

Venter Skatt nr.4

På app'en

Operert for det 3 ganger men hjalp ikke her.. det er utenom graviditet da :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kan ikke huske å være så mye plaget sist, hvertfall ikke så tidlig. Skal ikke mer til enn at jeg har albumene i 90 graders vinkel i mer enn 5 minutter...

Ja stadig:( Tror ikke det var sånn sist med meg heller:/

Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14

Operert for det 3 ganger men hjalp ikke her.. det er utenom graviditet da :-)

Er det sant??? Hva er det som skjer da? Vokser det 'båndet' sammen igjen? Å nei å nei, dette er ikke bra. Jeg er fiolinist og absolutt avhengig av fingrene mine...

Venter Skatt nr.4

På app'en

Er det sant??? Hva er det som skjer da? Vokser det 'båndet' sammen igjen? Å nei å nei, dette er ikke bra. Jeg er fiolinist og absolutt avhengig av fingrene mine...

Venter Skatt nr.4

På app'en
Det er en veldig lang historie. Kort fortalt mener den nye legen min på at jeg ikke har carpaltunnel syndrom og heller ikke hadde trengt de operasjonene. Han mener det henger sammen med fibromyalgien som gir meg betennelser hele tiden. Virker logisk da :-)

Back
Topp