Hendene mine er ødelagte av all vasking :/

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Jeg har aldri sett så tørre hender på noen før.
Hendene mine flasser faktisk[:'(]
De svir og gjør vondt. Stryker vesla på ryggen så klager hun over at det gjør vondt[&:]

Jeg er nok blitt litt hysterisk på håndhygiene. Etter 1 mnd på sykehus så fikk jeg det prentet inn i hodet.
Og jeg tok regelen med meg hjem jeg.

Nå trenger hendene mine hjelp!!!

Hva er det beste mot tørre hender?[:)]

En FEIT krem uten parfyme!
Jeg bruker cosmopharma sin krem, og den er genial!

En fet krem du smører deg med hele dagen og i flere dager gjør nok susen.. Har lest et tips om at man kan smøre de tjukt og ha de i noen tynne hansker og sove med de en natt også, husker ikke helt, men det var noe slikt.. [:)]

Bruk Hemp håndkrem fra Body Shop. Den er helt fantastisk for skikkelig tørre hender!!! Og du kan gjerne smøre på et tjukt lag før du legger deg og ligge med bomullshansker.....

Hjelper veldig kjapt [:D]

Tusen takk for tips jenter[:)]

Føler ikke hendene blir bra nok med anti bac. Mistenker en liten avhengighet her, vasker hendene egentlig undøvendig masse. Jeg MÅ bare[8|]

Har locobase krem her, bruker den på nettene.
Dagtid så etterlater jeg meg jo hender overalt om jeg bruker fettkrem[8D]
Men jeg må bare tydligvis, for nå gjør hendene innmari vondt[&o]

smør på et tykt lag med en fet krem når du skal legge deg, ta på deg noen tynne bomulls hansker eller plastposer.

ORIGINAL: Rimpro

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Tusen takk for tips jenter[:)]

Føler ikke hendene blir bra nok med anti bac. Mistenker en liten avhengighet her, vasker hendene egentlig undøvendig masse. Jeg MÅ bare[8|]

Har locobase krem her, bruker den på nettene.
Dagtid så etterlater jeg meg jo hender overalt om jeg bruker fettkrem[8D]
Men jeg må bare tydligvis, for nå gjør hendene innmari vondt[&o]

anti-bac tar jo MYE mer bakterier enn vanlig håndvask.. [8D][:D]

Var best med håndvask fikk jeg beskjed om på sykehuset da[&:]

ORIGINAL: minesmå

legg hendene dine i vann med salmiakk og sirup, litt salt og pepper og 2 t skje havregryn

Haha nå skjønte jeg denne plutselig[8D][8D][8D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

ORIGINAL: minesmå

legg hendene dine i vann med salmiakk og sirup, litt salt og pepper og 2 t skje havregryn

Haha nå skjønte jeg denne plutselig[8D][8D][8D]

Haha[:D]

Spenol?[:)]

Bytte ut såpen med en mildere en og kanskje? Åsså ta disse rådene du har fått allerede[:)] Og antibac tar godt med bakterier, mer enn såpen, utenom ved noro virus[:)] 

Bestill deg time hos en hudpleiesalong, som har parafinbad/fuktighetsbehandling for hender! Funker kjempebra[:D]

bruk alkogel isteden for å vaske hver gang. Og smør deg med krem mellom hver vask, + kjøp en kremsåpe[:)] uten parfyme osv[:)]

evt hvis du vil investere en formue i det, så kjøp La Mer sine produkter. Beats all, har jeg skjønt! har bare lipbalm'en selv da, etter at jeg fikk sprekker i munnvikene. prøvde absolutt alt, både fra hudpleier og hudlege. ingenting tok det, gikk i over et halvt år. men La Mer knerta det nesten over natta!

ORIGINAL: Mortens skogmus

Bestill deg time hos en hudpleiesalong, som har parafinbad/fuktighetsbehandling for hender! Funker kjempebra[:D]

Mortens skogmus!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: ©Smartass For Life!

ORIGINAL: Mortens skogmus

Mortens skogmus!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D]

[:D]

Sånn blir det etter et langt sykehusopphold ja.
Venninnen min går nå forsatt 3 år etter å spriter hendene hele tiden..
Jeg har også hadde tørre og sprukne hender før, kjøpte en salve på vita, en rød en som inneholder noe fiskehud greier tror jeg..
Begynner på z, zen eller zona..Bare spør etter den, rød pakke!
Den er helt utrolig. Hendene mine så misshandlet ut, og den salven tok det på noen dager.

vask hendene i palmolive såpe med honning i eller dove såpe og smør med Decubal den er ikke så fet.

Pleier å virke god på mine hender. [:)]

Back
Topp