hemorroider??!!

Babyynr4

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
noen som har eller har hatt det?? litt ekkelt spm,,men lurer på om jeg kan ha fått det...hater å spørre legen om sånn.

gikk på antibiotika kur for litt siden, fikk problemer me avføring og har hatt det siden..blør endel også, og veldig vondt å gå på do!!! bjynner å bli gal snart. noen råd??anyone?[:@]

trur eg ville snakka med legen om det! bedre å få behandlig tidlig enn å måtte skjære dei[&:]  (SMERTEFULLT)  eg hadde ein liten siste del av sv og den er der fremdeles. har ingen plager med den,men virker som om huden ikkje vil trekke seg sammen.  eg fekk beskjed om å ta lactoluse(etter fødselen,når den blei plagsom) for å sørge for en balansert mage. dette skal vere heilt ufarlig å ta over lengre perioder og en kan bruke det til babyer.  kremer og slikt veit eg ikkje om en kan bruke,legen (eller andre her) veit sikkert det[:)]   
ps: viktig å dytte den inn og tømme den for blod for å unngå problemer.drikke masse vann.

Råd som funker!
Hvertfall for meg da...
Ac3 Comfort kjøpte jeg på apoteket. Litt klussete å bruke med en gang, er en sånn sprøytelignende greie slik at den tar hemoroidene innenfra.
brukte den ikke mer enn en uke ca så merket jeg klart forskjell.
Var litt dyr 200 kr mener jeg å huske, men absolutt verdt det når det funker spør du meg

Hvis ikke kan du jo prøve vanlig honning? hørt at det og skal funke, men ikke prøvd det selv da...

Lykke til!

sheriproct krem og stikkpiller er for hemoirider og fungerer. Men den må man kanskje ha på resept er ikke helt sikker

ORIGINAL: mb

sheriproct krem og stikkpiller er for hemoirider og fungerer. Men den må man kanskje ha på resept er ikke helt sikker

den er på resept, men kan få kjøpt alcos anal supp på apoteket som funker bra.

Back
Topp