Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har gjort det men ser ikke ut som det blir noe bedre. Også presse jeg den inn hver gang jeg er på do men den kommer ut igjen med en gang[emoji22] er så vondt[emoji27]
Det er vondt Men salven vil etterhvert gjøre det mer levelig (smetemessig). Min erfaring er at selve hemoriden ikke forsvinner før babyen er ute av magen. Så det bare å telle ned til fødsel
Kjøp duphalac/lactulose på apotek! Det hjelper på avføring slik at det ikke gjør like vondt å gå på do.
For meg var det helt forferdelig like etter fødsel, det gikk seg til etter noen uker, og duphalac hjalp veldig.
Husk også å drikke mye vann! Gjør det du kan for å opprettholde normal avføring. En god salat med linfrø kan feks være kveldsmat som også er godt for tarmer og avføring. Da vil hemoroiden også trekke seg tilbake på sikt og bli mindre plagsom
Fikk den 2 dager før fødsel. Og etter fødselen følte jeg at den ble lengere og større. I dag er lille 11 dager gammel og hemorroiden er nesten borte. Salven hjalp.