Hemoroider?

x1xFragle

Elsker forumet
Noen her som har fått det etter fødselen?
Lurer på om det er det som skjer her, men har aldri hatt det før.

Her kom det til og med før fødsel[:'(] Mye trykking som gjør det. For noen går det over av seg selv, andre må få det fjernet etterpå om plagsomt

Ej fekk dei før fødsel, å dei e heldivis på retur no [:D][:D][:D]

Sjekket dere det hos legen, eller var det egendiagnostisering? :)
Og hvordan ble dere kvitt det?

Du får kjøpt salve på apoteket reseptfritt. Huska ikke navnet, men spør de som jobber der.

Sniker litt[:D] salven heter scheriproct :) funka bra på meg!! borte  nå[:D]

Lurer på om jeg har det, vondt når jeg gjør nr 2, pluss at det av og til er friskt blod på dopapiret[>:]

ORIGINAL: Fragle

Sjekket dere det hos legen, eller var det egendiagnostisering? :)
Og hvordan ble dere kvitt det?

Jeg fikk vite det da jeg skulle føde[8|]

ORIGINAL: bettand

Her kom det til og med før fødsel[:'(] Mye trykking som gjør det. For noen går det over av seg selv, andre må få det fjernet etterpå om plagsomt

Rart jeg ikke fikk det under fødsel.... [8|]

ORIGINAL: siljegulli

Ble kommentert siden jeg måtte ha klyster for at riene skulle ta seg opp[8|][8|]

ORIGINAL: siljegulli

Ble kommentert siden jeg måtte ha klyster for at riene skulle ta seg opp[8|][8|]

Åååå.... De så det vel da ja. Kjipt...

Takker for svar! Hva skulle man gjort uten dere??

(googla eller spurt lege kanskje.. Men mye enklere å spørre dere!)

Jeg også! Auauauau!!
Leste om det på lommelegen.no da jeg oppdaget blod. Har brukt scheriproct salven og det har funket fint. Også lactulose da, for med fortsatt hard mage og mye trykking blir de ikke bedre! Lykke til  [:)] 

Hva er hemoroider, egentlig?

Typisk gravide å få hemmoroider når en er mye hard i magen. Jeg vil uansett anbefale vita biosa som er et flytende helsekost produkt som en tar etter de tre hovedmåltidene hver dag. Magen min fungerer helt fantastisk når jeg tar det produktet!! Hjelper mot både treg og løs mage!!! Her i huset sverger både jeg og mannfolket til vita biosa!!

Back
Topp