Hemoroider?

Håp!

Mamma til et lite frø <3
Septembermødre <3
Jeg har oppdaget at jeg har fått hemoroider, men de gjør ikke vondt. Går overtid nå, så fødselen er nærme. Lurte bare på om noen har erfaringer med det å føde med hemoroider - blir det verre? Redd for at de sprekker og det blir veldig vondt i etterkant av fødselen :/ Burde jeg gjøre noe med de allerede nå, eller er det ikke vits i siden fødselen kan starte når som helst?

Er greit å begynne med salve tenker jeg. Jeg har fremdeles en innvendig og lurer også på hvordan det er å føde med hemoroider.. er 41+2 nå så må vel bare innse den ikke forsvinner før fødsel...

Last edited:
Kjøp salve :)

Anbefaler ac3

Har en stor hemoride... Altså kan tilogmed se den *flau* men den har jeg hatt nå og da... :-(

Da har jeg vært og kjøpt Ac3 comfort gel. Leste litt på nettet, og den kan jeg bruke i 30 dager, og også som forebyggende (mtp rifter o.l. i endetarmen), så da virket det fornuftig mtp fødsel også. Takk for råd!

Noen som har født med hemoroider? Det gjorde jeg og den fordobla seg :/ og nå noen dager etter har den blitt enda større :O

Noen som har født med hemoroider? Det gjorde jeg og den fordobla seg :/ og nå noen dager etter har den blitt enda større :O
Samme her... Forferdelig vondt også :( Har brukt salve og stikkpiller i en uke,men den er fortsatt stor,men ikke like vond. Er din på utsiden slik som min? Vet ikke hva jeg burde gjøre nå...

Samme her... Forferdelig vondt også :( Har brukt salve og stikkpiller i en uke,men den er fortsatt stor,men ikke like vond. Er din på utsiden slik som min? Vet ikke hva jeg burde gjøre nå...

Har du brukt bare scheriproct? Jeg brukte det på en utvendig, uten særlig bedring...men den a3 kremen funka mye bedre :)

min er halvveis innvendig... :/ Så må nok få stikkpiller nå..

min er halvveis innvendig... :/ Så må nok få stikkpiller nå..

Jeg fikk tips at smøring innvendig var bedre enn stikkpiller fordi stikkpillene ofte går for langt inn...

Jeg fikk tips at smøring innvendig var bedre enn stikkpiller fordi stikkpillene ofte går for langt inn...
okey, ja da får jeg bare fortsette å smøre.. må bare kjøpe ny salve først :p

Back
Topp