Hemoroider

Preggomamma

Forelsket i forumet
Ja det sliter jeg med! Fikk det i forgje svangerskap og etter svangerskapet. Nå kjenner jeg at det kommer igjen. Ikke noe vonde ennå, men masse blod i do[&:] Er jo skikkelig ekkelt, for jeg er jo redd for at det kommer fra det andre stedet. Men heldigvis ikke. Nei, det er vel bare til å PØSE på med vann og spise fiberrik mat. Noen andre som har dette problemet eller? Noen andre råd?

Har ikke hatt problemer med det riktig enda nei, men merker jeg blir veldig hard i magen, spesielt hvis jeg glemmer grønnsaker og vann![&:] Men så lenge jeg klarer å huske på det så går det greit[:)]

Sånn hemoridesalve virker bra da.(husker ikke hva den heter) Hadde problemer etter fødselen, men forsvaant fort da jeg brukte det.

jeg fikk hemorider mens jeg gikk gravid med snuppa.. Men har aldri blødd fra dem. Kun vært noe ubehagelig hvis jeg har slitt med magen. Men misliker at jeg har hemorider-om de ikke er plagsomme.. Er heldigvis ikke noe store:) usj.. alt det kipe som føler med et svangerskap..

ville fått behandlet dem hvis de blør.

ORIGINAL: Julibaby_2011

Sånn hemoridesalve virker bra da.(husker ikke hva den heter) Hadde problemer etter fødselen, men forsvaant fort da jeg brukte det.

Hehe, ja jeg har gått på nesten alle salvene som er på markedet. Opererte tilogmed ei bort i sommer. Får bare satse på at jeg slepper onna litt denne gangen.

ORIGINAL: JULIBABY2011

jeg fikk hemorider mens jeg gikk gravid med snuppa.. Men har aldri blødd fra dem. Kun vært noe ubehagelig hvis jeg har slitt med magen. Men misliker at jeg har hemorider-om de ikke er plagsomme.. Er heldigvis ikke noe store:) usj.. alt det kipe som føler med et svangerskap..

Ja er skikkelig kjipt altså. Nei litt kløe er jo ingenting da... det skal jeg overleve... de hemeroidene jeg har hatt har vert så vonde at jeg har bare ligget i sengen. Har ikke kunnet gå, sitte eller stå...[&:] Håper jeg slepper unna litt bedre denne gangen... vil neppe operere bort igjen.

jeg laga en sånn hemoride reminder tråd for en tid tilbake, er bare å bla seg bakover[:)]

Det viktigste er vel å ikke trykke.
Det fremprovoserer disse jævlene.
Og som sagt, drikke masse vann og spise fiber (men for mye fiber stopper magen)

Kjøp deg duphalac på apoteket, den smører tarmene uten å være lakserende så kan trygt taes av gravide[:D]

Håper du blir kvitt de og kan nyte smertefrie doturer de neste mnd[8D]

Jeg har slit med det i maaaaange år så etter at snuppa var ute så bestilte jeg time på kirurgisk poliklinikk. Det skulle være så enkel inngrep,,,men nei,,,dem gjorde det ikke lenger. Nå er det strikk behandling som gjelder. Jeg fikk to sånne behandlinger og etter de var jeg to dager sengeliggende. Det var [:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@][:@][:@] verste jeg har vært gjennom. Men hjalp det??? NEIIIIII!!! Det blør og er vondt så når denne ungen er ute...skal jeg kreve operasjon! Jeg vil bli kvitt de en gang for alle!!! Ikke noe strikkbehandling!Takk!

ORIGINAL: JULIBABY2011

Ja er skikkelig kjipt altså. Nei litt kløe er jo ingenting da... det skal jeg overleve... de hemeroidene jeg har hatt har vert så vonde at jeg har bare ligget i sengen. Har ikke kunnet gå, sitte eller stå... Håper jeg slepper unna litt bedre denne gangen... vil neppe operere bort igjen.

huff da.. høres ikke noe godt ut

neognurk
Super medlem

Medlem siden: 20.01.2009
Status: pålogget Jeg har slit med det i maaaaange år så etter at snuppa var ute så bestilte jeg time på kirurgisk poliklinikk. Det skulle være så enkel inngrep,,,men nei,,,dem gjorde det ikke lenger. Nå er det strikk behandling som gjelder. Jeg fikk to sånne behandlinger og etter de var jeg to dager sengeliggende. Det var verste jeg har vært gjennom. Men hjalp det??? NEIIIIII!!! Det blør og er vondt så når denne ungen er ute...skal jeg kreve operasjon! Jeg vil bli kvitt de en gang for alle!!! Ikke noe strikkbehandling!Takk!

prøver å forestille meg hvordan... eller nei vil ikke tenke tanken. tenkte at jeg kunne ta en operasjon hvis jeg fikk større/fler unner de andre svangerskapene..

Back
Topp