hemoroider

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
ja, da har jeg vært superheldig og fått d![:'(] fikk i no krem på apoteket i går som jeg også kan bruke etter fødselen.. men på pakken står d at man skal kontakte lege etter 1 ukers bruk og d ikke har blitt bedre?  tenkte ikke d var noe man kunne gjøre med uansett jeg?

og dere som har hatt d under fødsel.. ble d mye værre etter fødselen?
d er jeg veldig redd for[&o]

Jeg fikk unger fødselen sist. Og blitt værre under dette svangerskapet..
[:'(]

Det er IKKE noe gøy.
Jeg må nok helt sikkert inn å gjøre noe kirurgisk etter fødselen..[:o][:o][:'(]
Ingen kremer ol som hjelper her.

Jeg og har vært så heldig å få det under svangerskapet, jeg kjøpte AC3 comfort og den hjalp masse etter bare 1 uke, brukte den da morgen og kveld, kan brukes opptil 3 uker smmenhengende..
Håper jeg ikke får det tilbake under fødsel [:'(]

Kan man få det under fødsel[:o][:o][:-]

Jeg fikk et tips i begynnelsen av svangerskapet om at hvis man fikk det så kunne man legge en isbit i en plaspose og sette den mot hemoroiden (e).. Ihvertfall hvis den er vond, for det skal visst hjelpe ganske så mye..
Verdt et forsøk? :)
Håper det blir bedre da [:)]

de er ikke vonde.. har lurt på lenge om jeg hadde fått d.. men nå er jeg sikker..
prøver med den kremen, og håper d funker!!

fødselen bringer så stort press på heleunderlivet at man kan få hemoroider ja[8|]

eg har kjøpt den kremen ac3 comfort. den lindrer. Var veldig vonde før.

Under fødselen så sprenger alt ut, så jeg fikk nok det nok forverret da (i tillegg til alle sting). Men jeg syntes ikke hemorroidene forverret seg etter fødselen! De gikk ganske raskt tilbake - hjelper å ha mindre i magen som presser på.

Jeg tok Laktulose en stund og var bevisst på å ikke ha hard mage etter fødselen da.. Hvis jeg hadde litt hard mage kom alt fra fødselen tilbake, og det var ikke moro.

Scheriproct eller hva den salven har hjulpet meg litt nå, men har ikke tatt den så mye. Er så hoven og tenker nå at om jeg får dempet det nå så kommer det vel fram under fødselen uansett og det klarer jeg ikke gjøre noe med... (Men kan hjelpe med isbiter i pose/plasthanske i trusa ja - kjøle ned blodårene..)
Og på meg hjelper det å ikke sitte lenge på harde stoler!

Jeg er også en av de heldige som har fått dette, herlig, not!![:)]. Jeg har ikke brukt noe pga jeg trodde ikke det hva noe som kunne brukes under graviditeten, de gjør ikke vondt og klør ikke (blør kun av og til under/etter avf) beklager detaljene, hehe... Hva hjelper disse kremene mot?? blir de mindre og forvinner eller bare lindrer????

Hør på føden etter fødsel om det er en jordmor som setter akupunktur der. Det skal vist gjøre susen på hemoridene. I følge råd fra min JM bør man ta tak i problemet så fort som mulig etter fødsel for å bli kvitt det[;)]

nei, jeg har ikke treg mage, men hadde d for en stund siden[8|] så har jeg hatt veldig løs mage, så et par dager med ganske hard mage.
husker godt etter sist fødsel, hadde ikke sånt da, men stingene gjorde at ejg fikk angst for å gå på do.. så biola og duphalac skal drikkes fra jeg føder iallefall..

jeg hadde håpet kremen kunne minske dem jeg[8|] er jo ikke d at de er svære men, ekkelt er d uansett.. er kanskje ikke vits da siden fødselen uansett vil ødelegge alt jeg gjør nå for å få d bedre[8|]

ORIGINAL: Malleleo

nei, jeg har ikke treg mage, men hadde d for en stund siden[8|] så har jeg hatt veldig løs mage, så et par dager med ganske hard mage.
husker godt etter sist fødsel, hadde ikke sånt da, men stingene gjorde at ejg fikk angst for å gå på do.. så biola og duphalac skal drikkes fra jeg føder iallefall..

jeg hadde håpet kremen kunne minske dem jeg[8|] er jo ikke d at de er svære men, ekkelt er d uansett.. er kanskje ikke vits da siden fødselen uansett vil ødelegge alt jeg gjør nå for å få d bedre[8|]

Den kremen jeg kjøpte AC3 comfort fjerner de samt at de forebygger hemorider... Jeg er veldig fornøyd med enkremen.. Lett å bruke også. Er tegninger, ha ha [:D]

Jeg fikk en klump i ræva under fødselen til Viktor.

Forsvant av seg selv etter en uke. Dyttet den bare inn når jeg var på do[:-][8D]

ORIGINAL: lotte4

Hør på føden etter fødsel om det er en jordmor som setter akupunktur der. Det skal vist gjøre susen på hemoridene. I følge råd fra min JM bør man ta tak i problemet så fort som mulig etter fødsel for å bli kvitt det[;)]

Setter nåler i rumpa?? iik.. Hehe..
Har hatt siden første fødsel jeg, altså 20mnder! Legen min sa dersom det ikke var smertefullt eller plagsomt skulle jeg bare la det vær! Siden det var så ubehagelig å få gjort noe med... Men hallo, er egentlig ganske uaktuelt å bare la det vær.. Så nå må jeg finne ny lege som er villig til å fikse på de etter denne fødselen..[:'(] Blir sikkert mye verre!

Jeg fikk en liten en på str med en ert under forrige fødsel. Fikk sånn scheriproct av jordmora på føden og den ble borte fort [:)]

Back
Topp