Hemoroider og svette.

hb77

Elsker forumet
Litt personlige og litt ukoselige spørsmål men...

*borte*

Takk for svar jenter! [:D]

Takk for svar! [:)] Har tenkt på AC3, så da får jeg kjøpe det i morra. Ellers drikker jeg 1,5-2 liter vann om dagen, og prøver å få i meg mye fiber. [:)] Så får jeg bare holde ut med svetten. [;)]

ORIGINAL: Monai

Ville bare ønske deg god bedring:)

Tusen takk! [:)]

Jeg kjøpte meg akkurat bladet Gravid og der skrev jordmor at man kunne ta litt isbiter i en brødpose og legge på. Dette ville presse de tilbake. Kanskje det hjelper deg til apoteket åpner i morgen, hvertfall.

ORIGINAL: Piksi

Jeg kjøpte meg akkurat bladet Gravid og der skrev jordmor at man kunne ta litt isbiter i en brødpose og legge på. Dette ville presse de tilbake. Kanskje det hjelper deg til apoteket åpner i morgen, hvertfall.

Hørtes kaldt ut, men verdt å prøve. [:)] Er så sinnsykt vondt altså... Men skal ikke klage, det går jo over etterhvert. [:)]

[:o]Hørtes ikke noe godt ut...Lykke til i allefall[:)]

ORIGINAL: Gizmonie

[:o]Hørtes ikke noe godt ut...Lykke til i allefall[:)]

Takk! [:)]

ORIGINAL: Skogsrypa

Aue.. Høres ubehagelig ut[&:] Håpe det bedrer seg fort!

Ja, satser på at det går over i løpet av natta. [;)] Det kom så plutselig i stad, så håper det forsvinner like fort, og at jeg og alle dere andre her slipper slike plager resten av svangerskapet. [:D]

auuua! hørtes absolutt ikke godt ut! håper du få bukt med de hemorroidene så fort som mulig da! sikkert ikke noe særlig! :/
har ikke mange råd ang svetten heller jeg altså. jeg har motsatt problem og hakker tenner konstant omtrent! merkelig hvor forskjellig vi reagerer på denne graviditeten, damer!:) håper det gir seg litt og bare er for en overgang det der da! husker jeg svettet mye etter fødsel sist da,- vet hvor ille det er og ser ikke akkurat fram til det i juni/juli!

ORIGINAL: lykkeligemeg

auuua! hørtes absolutt ikke godt ut! håper du få bukt med de hemorroidene så fort som mulig da! sikkert ikke noe særlig! :/
har ikke mange råd ang svetten heller jeg altså. jeg har motsatt problem og hakker tenner konstant omtrent! merkelig hvor forskjellig vi reagerer på denne graviditeten, damer!:) håper det gir seg litt og bare er for en overgang det der da! husker jeg svettet mye etter fødsel sist da,- vet hvor ille det er og ser ikke akkurat fram til det i juni/juli!

Ja, rart vi reagerer så forskjellig... Lurer på hvordan sommeren blir for meg, når jeg allerede er så varm i kroppen. Godt jeg har mange vifter, hehe. [:D]

Back
Topp