Hemoroider og svangerskap…

Vigoi8

Blir kjent med forumet
Okei, så jeg har fått så ekstremt med hemoroider i dette svangerskapet, selvom jeg ikke har vært veldig hard i magen. De er store, mange og vonde! :(Vet man kan operere de vekk, men tenker dette kan / bør vente til etter fødsel tilfelle det skulle bli fler… Aldri hatt dette før jeg ble gravid. Smører med scheriproct når de blir vonde og såre, som hjelper noe på smertene. MEN er det noen her som har erfaring med å bli kvitt hemorider på egenhånd uten noen form for inngrep? Salver eller noe annet? :(

Huff så vondt :(
Be om medisiner asap etter fødsel, mine var mye verre etter fødselen men så gikk det tilbake og jeg har ikke hatt noe inngrep. Har du prøvd stikkpiller også? Og ha beina på krakk når du bæsjer?

Huff så vondt :(
Be om medisiner asap etter fødsel, mine var mye verre etter fødselen men så gikk det tilbake og jeg har ikke hatt noe inngrep. Har du prøvd stikkpiller også? Og ha beina på krakk når du bæsjer?

Nei ikke prøvd stikkpiller, trodde det fungerte som salva? At den roer de men fjerner de ikke??

Om du bruker scheriproct morgen og kveld i to uker, så skal det få de til å trekke seg sammen. Men mulig det ikke vil funke før etter fødsel

Nei ikke prøvd stikkpiller, trodde det fungerte som salva? At den roer de men fjerner de ikke??

Gå til apotek eller lege og be om råd, men burde bruke stikkpiller pluss salve hver dag i en viss tid for bedring selv om det ikke nødvendigvis blir borte :)
Så brukte jeg noe mildere type alcosanal eller noe sånt mellom kurer

Back
Topp