Hemoroider anyone?

Leonora<3

Flørter med forumet
jadda.. da har jeg nok fått hemoroider, til tross for at magen fungerer bra. [&:] har aldri hatt det før, men det er jammen ikke godt.. det svir og klør no sinnsykt..

flere som har dette, og tips for å lindre? skal kjøpe stikkpiller i morgen tenkte jeg..

Huff, høres IKKE noe deilig ut. Kanskje hemoride krem. Vet ikke hva den heter :/ Men vil tro den kanskje funker [:)]

Gå til legen og få en resept på noe som virkelig fungerer. De midlene uten resept er ikke like gode.
Er det utvendige hemorider og sprekker ved endetarmsåpningen må du ha salve også. Er det kun innvendige holder det med stikkpiller.
Hold magen løs. Bruk duphalak, linfrø utrørt i et glass vann, godt moden kiwi og drikk biloa...
Hemorider er smertefullt og noe skikkelig dritt å få, altså

AC3 kremen funker på meg i alle fall. Ikke noe digg i det hele tatt dette her! Har ikke lyst til å gå til legen med dette heller...[&o]

ORIGINAL: Stinius

AC3 kremen funker på meg i alle fall. Ikke noe digg i det hele tatt dette her! Har ikke lyst til å gå til legen med dette heller...[&o]

Nei altså, rompa mi er ikke den kroppsdelen jeg viser frem med størst stolthet.. [;)] det er kun utvendig som jeg har merket i alle fall. har ikke vært på toalettet hverken i dag eller i går, av en eller annen merkelig grunn, så tipper de sprekker når jeg endelig må.. [:@]

ORIGINAL: koseflua

Nei altså, rompa mi er ikke den kroppsdelen jeg viser frem med størst stolthet.. [;)] det er kun utvendig som jeg har merket i alle fall. har ikke vært på toalettet hverken i dag eller i går, av en eller annen merkelig grunn, så tipper de sprekker når jeg endelig må.. [:@]
Nei, de undersøkelsene der synes jeg nesten er verre enn GU. Men jeg har hatt noen av dem, og det går greit. Tenker som så at legen har vel sett verre ting før... Ellers kan du jo spørre om en resept uten å måtte vise deg fram, da. Det er jo ikke uvanlig å få hemorider i svangerskapet.

ORIGINAL: Indigo

ORIGINAL: koseflua

Nei, de undersøkelsene der synes jeg nesten er verre enn GU. Men jeg har hatt noen av dem, og det går greit. Tenker som så at legen har vel sett verre ting før... Ellers kan du jo spørre om en resept uten å måtte vise deg fram, da. Det er jo ikke uvanlig å få hemorider i svangerskapet.

Jeg kan nok ikke tenke at "han har sett alt før" for legen min er veldig ung og helt ny... så klarer meg med AC3 jeg[:D]

Og med utvendige hemoroider kan det lønne seg å få dem på plass igjen etter å ha smurt på krem... Altså trykke dem opp igjen, også gå å knipe litt slik at de holder seg der...

ORIGINAL: Laila1981

Og med utvendige hemoroider kan det lønne seg å få dem på plass igjen etter å ha smurt på krem... Altså trykke dem opp igjen, også gå å knipe litt slik at de holder seg der...
Uff, det har jeg aldri fått til... Men vet de sier det er lurt.

Men det å bevege seg mye kan også hjelpe! har slitt veldig med bekkenet, men nå er jeg mye bedre så håper jeg kan ut og gå litt fremover.

ORIGINAL: Indigo

ORIGINAL: Laila1981

Uff, det har jeg aldri fått til... Men vet de sier det er lurt.

Smør på kremen og la den virke litt, for den bedøver litegrann slik at det ikke blir vondt når man gjør det..

Back
Topp