hemorider:(

peggy

Gift med forumet
forsvinner de etter fødselen ??

Jeg fikk det etter fødselen, hadde det ganske så lenge men så ble det borte av seg selv.....no så vondt!![&:]

forsvinner de etter fødselen ??

Tja.... Jeg merker ikke så mey nå lengere men en sjelden gang kommer de igjen. Men har stikk piller i skapet på badet og de hjelper

Jeg hadde det i ca 2 uker,og avtalte med lege å komme for å få resept på stikkpiller- men dagen etter var de brått borte,så slapp billig unna de stikkpillene!
"Men leste et sted at om de ikke går å presses inn igjen,så må det behandles.Og går de å presses inn pleier de å bli borte av seg selv!"

Uff, håper det. Har to vonde "erter" rett utenfor åpningen som jeg håper trekker seg tilbake av seg selv. Hvis ikke blir det vel et lite inngrep.

Har hørt at aldri forsvinner helt, men trekker seg tilbake og kan komme igjen med (u)jevne mellomrom

ORIGINAL: LindaB

Uff, håper det. Har to vonde "erter" rett utenfor åpningen som jeg håper trekker seg tilbake av seg selv. Hvis ikke blir det vel et lite inngrep.

Høres kansje litt ekkelt ut. Men når jeg hadde om hemorider på skolen lærte vi at det gikk ann å trykke hemoridene inn i lukke-muskelen. Hemorider er en slags åre-knuter som setter seg i endetarmen og endetarms-åpningen. hvis man trykkr dem inn skal de visstnok tømme seg for blod og bli borte. Jeg kan ikke bekrefte at dette virker. Men håper det hjalp deg litt.......

Fikk også etter fødselen,og litt før. Fikk stikkpiller og krem av legen, dette var veldig effektivt. Forsvant då ganske kjapt- du må ha stikkpiller hvis det er innvendig for då virker ikkje kremen-den tar bare det som er på utsiden.

Back
Topp